پس از جلسه فشرده امروز هوشنگ نصیرزاده با سرمربی تیم تراکتور از یک سو و ریکاردو آلوز از سوی دیگر، مشخص شد مسائل پیش‌آمده بین آنها ناشی از سوءتفاهم‌ بوده و بر ضرورت رفع سریع این مشکل تأکید شد.

پس از جلسه فشرده امروز هوشنگ نصیرزاده با سرمربی تیم تراکتور از یک سو و ریکاردو آلوز از سوی دیگر، مشخص شد مسائل پیش‌آمده بین آنها ناشی از سوءتفاهم‌ بوده و بر ضرورت رفع سریع این مشکل تأکید شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پیرو اتفاقات و مسائل پیش آمده درباره ریکاردو آلوز (امروز - شنبه ۱۲ فروردین) هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور جلسات متعددی با پاکو خمس سرمربی تیم و ریکاردو آلوز به همراه محمدرضا اخباری کاپیتان تیم، برگزار و درباره مسائل پیش آمده گفت‌وگو کرد.

پس از بررسی موضوع و توضیحات ارائه شده و با توجه به عذرخواهی ریکاردو آلوز در صفحه شخصی خود بابت مطالبی که قبلا‍‍ً طرح کرده بود، این بازیکن با نظر مساعد پاکو خِمس از روزهای آتی به تمرینات گروهی تیم بر‌می‌گردد و در خدمت تراکتوری‌ها خواهد بود.

نصیرزاده در پایان این جلسات با اشاره به اینکه جایگاه باشگاه تراکتور از هر فرد طرف قرارداد بالاتر است و باشگاه برای ادامه رقابت‌ها به آرامش نیاز دارد، گفت: نتیجه این جلسات باید به برقراری آرامش در تیم منجر شود.

همچنین وی خواستار برقراری نظم و انضباط و رعایت آن توسط تمام طرف‌های قرارداد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.