شاگردان پپ گواردیولا در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شکست سنگینی را به لیورپول تحمیل کردند.

شاگردان پپ گواردیولا در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شکست سنگینی را به لیورپول تحمیل کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های لیگ برتر انگلیس پس از وقفه‌ای کوتاه مدت به خاطر انجام بازی‌های ملی، عصر امروز (شنبه) با برگزاری دیداری حساس بین دو تیم منچسترسیتی و لیورپول از سرگرفته شد. این دیدار جذاب که در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برگزار شد، در نهایت با برتری ۴ بر یک آبی‌پوشان شهر منچستر مقابل شاگردان یورگن کلوپ همراه شد.

لیورپول در این دیدار ابتدا با گل دقیقه ۱۷ محمد صلاح از میزبان مسابقه پیش افتاد، اما در ادامه دروازه‌اش توسط خولیان آلوارس (۲۷)، کوین دی‌بروینه (۴۶)، ایلکای گوندوگان (۵۳) و جک گریلیش (۷۴) باز شد تا شاگردان پپ گواردیولا شکست سنگینی را به لیورپولی‌ها تحمیل کنند.

پاس گلی که ریاض محرز در دقیقه ۴۶ به دی‌بروینه داد، باعث شد تا او از رکورد دیدیه دروگبا بگذرد و تبدیل به بهترین آفریقایی لیگ برتر انگلیس از حیث ساخت پاس گل شود. این هافبک الجزایری شمار پاس گل‌های خود در تاریخ این رقابت‌ها را به عدد ۵۶ رساند.

من‌سیتی با این برد ۶۴ امتیازی شد و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه خود در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر، اختلافش با آرسنالِ صدرنشین را به پنج امتیاز کاهش داد تا همچنان در کورس قهرمانی بماند. لیورپول هم با قبول این شکست با ۴۲ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی باقی ماند.

در همین چارچوب از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به وقت تهران دیدارهای همزمانی به شرح زیر برگزار می‌شود:

آرسنال - لیدزیونایتد

بورنموث - فولام

برایتون - برنتفورد

کریستال‌پالاس - لسترسیتی

ناتینگهام فارست - ولورهمپتون

همچنین از ساعت ۲۰ امشب، تیم‌های چلسی و استون‌ویلا در ورزشگاه استمفوردبریج مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.