مهاجم فرانسوی اینتراخت فرانکفورت علاقه‌مند است فوتبالش را در بوندس‌لیگا و با تیم بایرن مونیخ ادامه دهد.

مهاجم فرانسوی اینتراخت فرانکفورت علاقه‌مند است فوتبالش را در بوندس‌لیگا و با تیم بایرن مونیخ ادامه دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هدف بعدی باشگاه بایرن مونیخ برای نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو به نظر می‌رسد مهاجم نوک تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت است، یعنی رندال کولو موانی. این مهاجم ۲۴ ساله در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم با تیم ملی فوتبال فرانسه خوش درخشید. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان؛ کولو موانی می‌خواهد به بایرن بپیوندد. قهرمان آلمان در صدر فهرست باشگاه‌های رؤیایی این مهاجم فرانسوی قرار دارد. مهاجم فعلی اینتراخت فرانکفورت ترجیح می‌دهد در بوندس‌لیگا بماند و همچنین تحت تأثیر جاه‌طلبی باشگاه بایرن و ترکیب این تیم قرار گرفته است.

کولو موانی با چند بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ به خصوص دایو اوپامکانو رابطه بسیار دوستانه‌ای دارد. طبق این گزارش؛ مدافع بایرن مونیخ چند ماه پیش به هم‌تیمی خود در تیم ملی فرانسه گفته بود «اگر به همین منوال ادامه بدهی، به‌زودی با ما (در بایرن) بازی خواهی کرد». حال این سؤال مطرح می‌شود که آیا بایرن به کولو موانی علاقه دارد؟ پیش از این گفته می‌شد او صد درصد با مشخصات مورد نیاز کادر فنی قبلی (کادر فنی یولیان ناگلسمان) مطابقت ندارد، با این حال و با آمدن توماس توخل این دیدگاه حالا می‌تواند تغییر کند. توخل اما به جای اینکه به خریدهای جدید فکر کند، ابتدا می‌خواهد با تیم فعلی‌اش آشنا شود.

قیمت درخواستی اینتراخت فرانکفورت برای فروش کولو موانی ۱۰۰ میلیون یوروست. حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ و همکارانش به شدت در حال بررسی موضوع جذب مهاجم جدید هستند و در این راستا وضعیت مهاجمانی همچون هری کین، ویکتور اوسیمهن و رندال کولو موانی را زیرنظر دارند. اگر کولو موانی بتواند عملکرد خوبش را تداوم ببخشد، پیشنهاد بایرن مونیخ به او در آینده امکان‌پذیر است، اما احتمالاً با چشم‌انداز تابستان ۲۰۲۴.

در پایان این گزارش آمده است؛ کولو موانی هم نمی‌خواهد تصمیمی عجولانه در مورد آینده حرفه‌‌ای خود بگیرد. او می‌خواهد روی فصل جاری تمرکز کند و منتظر بماند و ببیند برنامه‌های بایرن در ماه‌های آینده به کدام سمت و سو خواهد رفت. تداوم حضور در اینتراخت فرانکفورت برای فصل آینده نیز یک گزینه برای اوست.

کولو موانی در فصل جاری در ۳۶ بازی از رقابت‌های مختلف برای اینتراخت فرانکفورت به میدان رفته و آمار ۱۷ گل زده و ۱۴ پاس گل را از خود بر جا گذاشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.