آینده حرفه‌ای فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن سوژه داغ رسانه‌های مختلف جهان شده است.

آینده حرفه‌ای فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن سوژه داغ رسانه‌های مختلف جهان شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین فصل حضور لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن در حالی رو به اتمام است که قراردادش هم در پایان ماه ژوئن پیش رو منقضی خواهد شد، از این رو مالکان قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در تلاش هستند تا با ارائه یک پیشنهاد وسوسه‌کننده او را برای ماندن در پارک‌دوپرنس متقاعد کنند.

برنده هفت توپ طلا که تابستان ۲۰۲۱ به دلیل ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش به حضور ۲۱ ساله خود در این تیم پایان داد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، تابستان ۲۰۲۱ در مراسم وداعش گفته بود که روزی به باشگاه محبوبش بازخواهد گشت و حالا بار دیگر شایعه بازگشت او به نوکمپ بر سر زبان‌ها افتاده است.

رسانه‌های مطرح دنیا و خبرنگاران سرشناس اما درباره آینده لیونل مسی چه می‌گویند. در زیر بخشی از رایزنی رسانه‌های مختلف درباره آینده این فوق‌ستاره آرژانتینی را می‌خوانید:

* فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا: ژاوی برای برای بازگردان لیونل مسی به نوکمپ به مدیران بارسلونا فشار می‌آورد.

* شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» آرژانتین: باشگاه بارسلونا در حال تسریع مذاکرات برای بازگشت مسی است. بازگشت لئو به بارسا از نظر مالی امکان‌پذیر است. متئو آلمانی مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا در این خصوص در حال مذاکره با خاویر تباس رئیس باشگاه بارسلونا در مورد موضوع ثبت‌نام این بازیکن در لالیگا (رفع موانع مالی که لالیگا وضع کرده) است. لیونل مسی هم روز گذشته (جمعه) مستقیماً با فران اولیویه خزانه‌دار بارسا تماس گرفته و به همین دلیل بود که رافا یوسته نایب رئیس باشگاه بارسلونا روز گذشته در یک کنفرانس خبری در صحبت‌های خود به موضوع بازگشت مسی تأکید کرد.

* شبکه تلویزیونی «ESPN»: مسی می‌خواهد به بارسلونا برگردد. اگر پیشنهادی از سوی این باشگاه به مسی شود، بازگشتی هم وجود خواهد داشت.

* شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین: به محض اینکه بارسلونا پیشنهادی بدهد، مسی آن را می‌پذیرد.

* روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا: برنامه این است که بارسلونا به مسی دستمزد کمی پیشنهاد دهد، اما در کنارش درصدی از آنچه که به باشگاه کمک می‌کند از نظر تجاری و ورزشی به دست آورد، دریافت خواهد کرد.

* رادیو کاتالونیا: ژاوی هرناندس سرمربی ۴۳ ساله بارسلونا قصد دارد پس از قطعی شدن قهرمانی تیمش در لالیگا با لیونل مسی ملاقات کند.

* اشرف بن‌عیاد خبرنگار سرشناس مراکشی ساکن بارسلونا: اگر مسی به بارسا برگردد پیراهن شماره «۱۰» را خواهد پوشید، شماره پیراهنی که سال‌ها در باسا به تن داشت. باشگاه بارسلونا انتظار دارد در صورت بارگشت مسی، تقاضای زیادی برای خرید پیراهن لئو از سوی هواداران داشته باشد.

لیونل مسی ۳۵ ساله در زمان حضورش در بارسلونا در ۷۷۸ بازی ۶۷۲ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند و به این تیم برای کسب ۳۴ جام مختلف کمک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.