کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی خوشحالم و وظیفه همه ما این است که از او و تیم ملی حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی تاج امروز یکشنبه ۲۸ اسفند در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که به صورت آنلاین برگزار شد گفت: امیدوارم با حضور امیر قلعه‌نویی گام‌های بسیار موثری در تیم ملی برداریم. این موضوع دور از انتظار نیست و شرایط را بسیار مطلوب می‌بینیم. همچنین انتخاب مجدد اینفانتینو را به عنوان رئیس فیفا تبریک می‌گویم و اعضای محترم AFC هم خوشامد می‌گویم.

وی ادامه داد: مثل همه سازمان‌ها که متناسب با شرایط جامعه اساسنامه را تغییر می‌دهند، ما هم برخی از تغییرات بندهای اساسنامه که قبلاً مغایرت داشته و برخی هم ضرورت موجود فوتبال کشور است را در دستور کار داریم. تمام این مسائل برای همه عزیزان ارسال شده و همه در جریان کم و کیف موضوع هستند. بحث بعدی ‌عملکرد فدراسیون فوتبال در ۶ ماه گذشته است. باید در جام جهانی قطر شرکت و سرمربی تیم ملی را هم انتخاب می‌کردیم. ۳ بازی قابل قبول در قطر داشتیم و صرف‌نظر از نتایج، شرایط بسیار مطلوبی را رقم زدیم. تیم ملی در قطر بازی‌هایی انجام داد که موفق بود. بازی اول و سوم را باختیم و دیدار دوم را هم بردیم و همین‌جا از همه اعضای تیم ملی تقدیر و تشکر می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.