زردپوشان وستفالن از یک بازی خانگی برابر تیم کلن، قاطعانه سه امتیاز گرفتند.

زردپوشان وستفالن از یک بازی خانگی برابر تیم کلن، قاطعانه سه امتیاز گرفتند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از هفته بیست‌و‌پنجم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) ۵ مسابقه برگزار شد که در آخرین و مهمترین‌شان تیم بوروسیا دورتموند میهمان خود تیم کلن را با نتیجه ۶ بر یک شکست داد و یکی از پرگل‌ترین پیروزی‌های فصلش را جشن گرفت.

شاگردان ادین ترزیچ با گلزنی رافائل گوئریرو در دقیقه ۱۵ از حریف پیش افتادند. دو دقیقه بعد سباستین آلر اختلاف را به دو گل افزایش داد. سومین گل بازی هم سهم دورتموندی‌ها بود و این بار کاپیتان مارکو رویس دروازه میهمان را باز کرد. دونیل مالن در دقیقه ۳۶ هم آخرین گل میزبان را در نیمه نخست را به ثمر رساند اما سه دقیقه پیش از پایان این نیمه داوی سلک یکی از گل‌های خورده را برای تیم کلن جبران کرد که البته این گل او با دو گل دیگر از دورتموند در نیمه دوم پاسخ داده شد؛ ابتدا در دقیقه ۶۹ توسط سباستین آلری که خودش را دوگله کرد و تنها یک دقیقه بعد به وسیله رویس که او نیز مانند آلر دبل کرد.

دورتموند با این نتیجه ۵۳ امتیازی شد و فعلاً با یک بازی بیشتر نسبت به بایرن مونیخ، به صدر جدول صعود کرده است. کلن هم با ۲۷ امتیاز قبلی‌‌اش در رده سیزدهم جدول قرار دارد.

فردا با برگزاری سه بازی دیگر هفته بیست‌و‌پنجم بوندس‌لیگا به پایان می‌رسد که در مهمترین آنها از ساعت ۲۰ به وقت تهران سردار آزمون و یارانش در بایرلورکوزن میزبان بایرن مونیخ هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.