سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد که این تیم در بازی تدارکاتی مقابل ایران باید مراقب سردار آزمون باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، «استانسیلاو چرچسوف» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه در حال حاضر هدایت تیم فرانتس واروش مجارستان را بر عهده دارد. این تیم در رقابت‌های لیگ اروپا اخیراً به مصاف بایر لورکوزن آلمان با حضور سردار آزمون مهاجم ایرانی اش رفت و با قبول شکست در بازی برگشت، از این مسابقات کنار رفت.

چرچسوف که به واسطه حضور در تیم ملی روسیه شناخت خوبی از سردار آزمون دارد، در پایان هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بایر لورکوزن با مهاجم تیم ملی ایران گفتگویی را انجام داد.

چرچسوف در این خصوص به سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه گفت: پس از بازی رفت کمی با آزمون صحبت کردم و بعد از بازی برگشت کمی بیشتر حرف زدیم. در حالی که منتظر حضور در نشست خبری بودم، نزدیک به ۱۵ دقیقه صحبت کردیم و با هم عکس گرفتیم.

عکس یادگاری آزمون در کنار چرچسوف وی افزود: از یک طرف آماده شدن برای تیمی که بازیکنی دارد که او را به خوبی می‌شناسید، آسان است. می‌دانستیم که سردار چطور بازی می‌کند. من درباره او چیزهای زیادی به بازیکنان -فرانتس واروش- گفته بودم و همه آنها به خوبی او را می‌شناختند. البته آزمون در بازی برگشت توانست توانایی‌های خود را بیشتر نشان بدهد.

سرمربی سابق تیم ملی روسیه در پاسخ به این سئوال که آیا آزمون می‌تواند در بازی تیم‌های ملی ایران و روسیه دردسرساز بشود؟ گفت: راستش را بخواهید نمی دانم ایران چگونه بازی می‌کند، اما آزمون می‌تواند برای هر تیمی دردسر ایجاد کند. در روسیه، او به خوبی شناخته شده است. بنابراین تیم روسیه باید برای او آماده شود.

تیم‌های ملی ایران و روسیه از ساعت ۲۰:۳۰ سوم فروردین ماه در یک دیدار تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.