کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پارلمان اروپا از اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) خواست تا بلاروس را از یورو ۲۰۲۴ حذف کند.

پارلمان اروپا از اتحادیه فوتبال این قاره (یوفا) خواست تا بلاروس را از یورو ۲۰۲۴ حذف کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Politico، بیش از ۱۰۰ عضو پارلمان اروپا با ارسال نامه‌ای به الکساندر چفرین رئیس یوفا از وی خواستند تیم ملی بلاروس را از شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ در آلمان حذف کند.

نویسندگان این نامه در درخواست خود اشاره کردند که حقوق بشر در بلاروس نقض می‌شود. این نمایندگان در بیانیه‌ای اعلام کردند، حضور تیم ملی فوتبال بلاروس در مسابقات یوفا بعداً توسط الکساندر لوکاشنکو (رئیس جمهور بلاروس) و تیم تبلیغاتی‌اش برای اثبات استقبال خوب از او در جامعه بین‌المللی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تیم ملی فوتبال بلاروس مجاز به شرکت در تورنمنت‌های یوفاست، اما باید بازی‌های خانگی را در خارج از کشور و بدون تماشاگر انجام دهد. بلاروس در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ باید در گروه اول با تیم‌های ملی سوئیس، رژیم صهیونیستی، رومانی، کوزوو و آندورا بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.