مهاجم جوان تیم فوتبال بارسلونا در رادار باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

مهاجم جوان تیم فوتبال بارسلونا در رادار باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه منچستریونایتد که پس از به خدمت گرفتن قرضی ووت وخورشت همچنان به دنبال تقویت خط حمله تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ هستند، نظرشان معطوف به جذب مهاجم جوان بارسلونا شده است. روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا گزارش داد؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد جذب آنسو فاتی را در اولویت‌های خود قرار داده‌اند و قصد دارند در پایان فصل جاری شانس خود را برای به خدمت گرفتن مهاجم بارسلونا امتحان کنند.

فاتی ۲۰ ساله که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۷ با بارسلونا قرارداد دارد، در قراردادش با این باشگاه اسپانیایی بند فسخ یک میلیارد یورویی وجود دارد که همین کار منچستریونایتد برای جذب او را دشوار می‌کند. باشگاه بارسلونا سال گذشته زمانی که اِد وودوارد هنوز مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد بود، پیشنهاد این باشگاه انگلیسی برای جذب فاتی را رد کرده بود.

بارسلونا برنامه‌ای برای فروش مهاجم جوانش ندارد، اما با توجه به مشکلات مالی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، ممکن است آنها را به پای میز مذاکره با مدیران باشگاه منچستریونایتد بکشاند.

آنسو فاتی این فصل در ۳۰ بازی از رقابت‌های مختلف برای آبی واناری‌ها به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن ۶ گل، ۳ پاس‌گل هم به نام خود به ثبت رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.