سرمربی اسپانیایی آرسنال برای سومین بار در فصل جاری به عنوان مربی برتره ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس معرفی شد.

سرمربی اسپانیایی آرسنال برای سومین بار در فصل جاری به عنوان مربی برتره ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس معرفی شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس، میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال عنوان مربی برتر ماه ژانویه ۲۰۲۳ این مسابقات را از آن خود کرد. سرمربی توپچی‌های لندن که پیش از این در ماه‌های آگوست ۲۰۲۲ و نوامبر- دسامبر ۲۰۲۲ موفق به کسب این عنوان شده بود، در حالی برای سومین بار این جایزه را به خود اخصاص داد که تیم تحت‌هدایتش در ماه ژانویه شکستی متحمل نشد.

آرسنال که فصل بسیار خوبی را پشت‌سر می‌گذارد و در تلاش برای کسب اولین قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس پس از فصل ۰۴-۲۰۰۳ است، در ماه ژانویه پس از تساوی مقابل نیوکاسل اوج گرفته، برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ در خانه تاتنهام به پیروزی رسید و در نهایت در یک بازی حساس موفق شد منچستریونایتد روی فرم را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش‌رو بردارد.

آرتتای ۴۰ ساله برای کسب این عنوان استیو کوپر، روبرتو دزربی، اونای امری و توماس فرانک را از پیش‌رو برداشت. انتخاب بهترین‌های ماه لیگ برتر بر اساس آرای مردمی و آرای گروهی از کارشناسان منتخب صورت می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.