مالک باشگاه تراکتور گفت: اکثر باشگاه‌های فوتبال ایران دچار بی‌ثباتی هستند ولی رسانه‌ها همواره موضوع تراکتور پر رنگ‌تر جلوه می‌دهند.

مالک باشگاه تراکتور گفت: اکثر باشگاه‌های فوتبال ایران دچار بی‌ثباتی هستند ولی رسانه‌ها همواره موضوع تراکتور پر رنگ‌تر جلوه می‌دهند. به گزارش خبرگزاری تسنیم محمدرضا زنوزی در گفت‌و‌گوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم شبکه یک سیما، با اظهار تأسف در خصوص زلزله شهرستان خوی، گفت: مصیبت وارده را به مردم خوی تسلیت می‌گویم. هر کمکی که از دست‌مان برآید برای مردم خوی انجام می‌دهیم.

مالک باشگاه تراکتور افزود: کارهایی نظیر اختصاص عواید حاصل از بلیت‌فروشی بازی تراکتور مقابل فولاد به مردم خوی، انجام گرفته و در بازی خانگی بعدی نیز این کار انجام خواهد شد. همچنین اقلام جمع‌آوری شده توسط باشگاه در روزهای آتی به خوی ارسال می‌شود.

زنوزی در خصوص میزان رضایتش از عملکرد پاکو خمس، گفت: باتوجه به نتایج کسب شده، به نظرم خمس یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ لیگ برتر است که تا پایان فصل آتی با تراکتور قرارداد دارد. اگر عملکرد این مربی تا پایان فصل جاری مطلوب باشد، همکاری‌مان با ایشان برای مدت طولانی تمدید می‌شود.

وی در خصوص اشاره مجری برنامه به اتفاقات فصل گذشته همچون واگذاری باشگاه، گفت: موضوعات فصل گذشته به طور کامل تمام شده است. صنایع مس تمایلی برای خرید تراکتور نداشت و باتوجه به علاقه‌ام به زادگاهم و ترک‌زبانان، با تمام وجود در خدمت تراکتور هستم و در حال حاضر به هیچ عنوان موضوع واگذاری باشگاه مطرح نیست.

زنوزی یادآور شد: فصل گذشته اتفاقاتی از درون و بیرون باشگاه باعث بی‌ثباتی شده بود، ولی خوشبختانه اکنون تراکتور به ثبات رسیده است. برنامه‌های اقتصادی برای بستن تیم قدرتمند برای فصل آتی مدنظر داریم. مالک باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: امسال تیم را به شکلی بسته‌ایم که به نظر من و اغلب کارشناسان، برنامه‌ و تلاش‌هایمان فصل آینده جواب می‌دهد. اگر با ثبات فعلی پیش رفته و یکسری بازیکنان جدید به تیم اضافه کنیم، فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: تراکتور یکی از تیم‌های لیگ است، اما مشکلات ما بیشتر برجسته می‌شود. اکنون باشگاه‌ها به شدت ضرر می‌کنند؛ قیمت بازیکنان داخلی از بازیکنان باکیفیت خارجی بیشتر است. برای مثال ما بهترین بازیکن لیگ را در اختیار داریم که قیمت این بازیکن به مراتب به صرفه‌تر از بازیکنان ایرانی است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌تواند در فوتبالی که فقط هزینه است، با افزایش سهمیه بازیکنان خارجی تا حدودی در قیمت بازیکنان داخلی بالانس ایجاد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.