باشگاه استقلال در صورت شکایت سیاوش یزدانی به دلیل فسخ قرارداد یک طرفه‌اش، واکنش متقابلی به این موضوع خواهد داشت.

باشگاه استقلال در صورت شکایت سیاوش یزدانی به دلیل فسخ قرارداد یک طرفه‌اش، واکنش متقابلی به این موضوع خواهد داشت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال شب گذشته قرارداد سیاوش یزدانی، مدافع این تیم را به صورت یک طرفه فسخ کرد. این باشگاه در توضیح فسخ قرارداد یزدانی نوشت:

«با وجود اینکه مدیران باشگاه براساس مذاکرات قبلی و اعلام سرمربی، آمادگی لازم برای توافق و فسخ قرارداد با یزدانی را داشتند، اما بازیکن مذکور از انجام این کار سر باز زد. نکته قابل تأمل اینکه به دلیل رعایت نکردن مفاد قرارداد توسط این بازیکن در گذشته، باشگاه پیش از این هم می‌توانست قرارداد خود با وی را به‌صورت یک طرفه فسخ کند، اما با توجه به صحبت‌های انجام شده و جهت حفظ شأن و جایگاه یزدانی، این امر اتفاق نیفتاد.»

یزدانی به مسئولان استقلال گفته بود پیشنهادهایی دارد و می‌خواهد برود، به همین منظور علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل این باشگاه تا ساعت پایانی شب منتظر یزدانی ماند اما خبری از این بازیکن نشد. در نهایت مسئولان استقلال تصمیم به فسخ قرارداد یک طرفه این بازیکن گرفتند. اینکه آیا باشگاه استقلال حقی برای فسخ قرارداد دارد یا نه، بحث مجزایی است و سازمان لیگ باید پاسخ بدهد اما مدیران استقلال مدعی هستند اگر می‌دانستند فسخ قرارداد یزدانی دردسرساز می‌شود، این کار را نمی‌کردند.

استناد باشگاه استقلال به فسخ قانونی قرارداد یزدانی، مصاحبه‌های این بازیکن علیه سرمربی تیم و چند مورد دیگر بوده است. این بازیکن پس از صحبت‌هایش علیه ریکاردو ساپینتو، بخشیده شد و به تمرینات بازگشت اما باشگاه استقلال اعتقاد دارد طبق قرارداد یزدانی، می‌توانستند در این مقطع نیز قراردادش را فسخ کنند.

نکته بعدی، واکنش باشگاه به شکایت احتمالی یزدانی است. مسئولان استقلال می‌گویند در صورتی که این بازیکن بخواهد به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کند تا استقلال از دو پنجره نقل‌وانتقالات محروم شود، آن وقت به استناد مصاحبه‌ چند ماه پیش یزدانی که گفته بود «در زمان هدایت محمود فکری برای این تیم بازی نمی‌کرده است»، به فیفا شکایت خواهند کرد. مسئولان استقلال بر این باورند که طبق قوانین فیفا، یزدانی به دلیل کم‌کاری با محرومیت مواجه می‌شود. حال اینکه آیا این موضوع می‌تواند در عمل محقق شود، موضوعی است که باید منتظر آن ماند

به گزارش تسنیم، اتفاقاتی که بین باشگاه استقلال و سیاوش یزدانی شده افتاده، تنها شرح ماجراست و باید دید آیا کار به شکایت می‌کشد و یزدانی استقلال را محکوم می‌کند یا با توجه به تهدید باشگاه استقلال، این بازیکن از شکایت صرف نظر می‌کند و به تیم جدیدی می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.