باخت اتلتیکومادرید به رقیب همشهری در جام حذفی اسپانیا، شانس سرمربی این تیم برای ادامه دادن به کارش در متروپولیتانو را کاهش داده است.

باخت اتلتیکومادرید به رقیب همشهری در جام حذفی اسپانیا، شانس سرمربی این تیم برای ادامه دادن به کارش در متروپولیتانو را کاهش داده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رادیوکادناسر اسپانیا اعلام کرد که مدیران باشگاه اتلتیکومادرید در پایان فصل جاری تنها در یک صورت ممکن است به همکاری خود با دیه‌گو سیمئونه ادامه دهند.

با باخت در دربی مادرید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، عملاً آخرین فرصت کسب جام از چنگ شاگردان دیه‌گو سیمئونه پرید چرا که آنها پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا هم در گروه خود چهارم شدند و حتی به لیگ اروپا هم نرفتند. در لالیگا نیز فاصله ۱۳ امتیازی آنها با بارسلونای صدرنشین با یک بازی بیشتر، شانس‌شان برای قهرمانی در لیگ را نزدیک به صفر کرده است.

به این ترتیب تنها انگیزه باقی مانده برای شاگردان سیمئونه جهت جنگیدن تا پایان فصل، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده است که اگر این تیم موفق به کسب آن نشود، آن وقت به احتمال فراوان سیمئونه در فاصله یک فصل مانده به پایان قراردادش برکنار خواهد شد.

اتلتیکومادرید که در حال حاضر تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ویارئال در رده چهارم جدول لالیگا قرار دارد، سال ۲۰۱۱ سیمئونه ۵۹ ساله را به عنوان سرمربی استخدام کرد و با هدایت او این تیم دو بار قهرمان لالیگا شد، یک بار سوپرجام اسپانیا را فتح کرد و یک بار هم فاتح جام حذفی اسپانیا شد. در رقابت‌های اروپایی نیز تیم سیمئونه دو بار قهرمان لیگ اروپا شد، دو بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و دو بار هم سوپرجام ارپا را برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.