کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان گفت: از حضور هواداران خوشحالم زیرا به آنها بدهکار بودیم و امید دارم هفته های آینده هم بهتر شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال برابر ملوان بندرانزلی گفت: نمایش خوبی داشتیم و با ارائه یک بازی قابل قبول برنده شدیم. به قهرمانی امید داریم و باید تلاش کنیم تا دیدارهای آینده را با برد به پایان رسانده و موقعیت ما را در جدول بهبود ببخشیم.

کاپیتان استقلال در پاسخ به این پرسش که حضور هواداران را چگونه ارزیابی کردید، افزود: خوشحالم که دوباره هواداران به ورزشگاه برگشتند. ما به آنها بدهکار بودیم و تلاش می کنیم با حمایت آنها چه درتهران و چه خارج از تهران بازیها را با موفقیت به پایان برسانیم.

چشمی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردید با ۴ گل ملوان را شکست دهید گفت: ما برای برد به زمین آمدیم. بازیکنان ما از موقعیت هایشان استفاده کردند و برنده این بازی شدیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )