با حضور تماشاگران در دیدار روز جمعه ذوب‌آهن مقابل تراکتور موافقت شده و ۳۰ درصد ورزشگاه فولادشهر میزبان هواداران خواهد بود.

با حضور تماشاگران در دیدار روز جمعه ذوب‌آهن مقابل تراکتور موافقت شده و ۳۰ درصد ورزشگاه فولادشهر میزبان هواداران خواهد بود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در نقل و انتقالات زمستانی تاکنون سامان نریمان‌جهان و روح‌الله سیف‌اللهی را جذب کرده، با عرفان معصومی بازیکن فصل گذشته فجر سپاسی نیز به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

بودجه جذب بازیکنان جدید از محل آزاد شدن برخی از بازیکنان کنونی تأمین خواهد شد. بر همین اساس جدایی ۳ بازیکن از ذوب‌آهن در نیم فصل و فروش آنها به تیم‌های دیگر مطرح شده است. همچنین به غیر از ۳ بازیکنی که به ذوب‌آهن پیوسته‌اند، جذب یک بازیکن دیگر نیز در دستور کار قرار خواهد داشت تا پرونده نقل و انتقالاتی ذوب‌آهن با ۴ بازیکن جدید بسته شود.

بازیکنان ذوب‌آهن در حالی پا به مسابقات نیم فصل دوم گذاشته‌اند که تاکنون طبق برنامه مطالبات‌شان را دریافت کرده‌ و جمع دریافتی‌های‌شان به بالای ۵۰ درصد رسیده است.

خبر دیگر از ذوب‌آهن اینکه با حضور تماشاگران در دیدار روز جمعه این تیم با تراکتور، موافقت شده و ۳۰ درصد ورزشگاه فولادشهر میزبان هواداران خواهد بود. باشگاه ذوب‌‌آهن برای انتقال هوادارانش به ورزشگاه اتوبوس‌هایی را در اصفهان مستقر خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.