در پی اظهارات شاکی پرونده تجاوز جنسی دنی آلوز؛ سرنخی جدید علیه این بازیکن برزیلی به دست آمد.

در پی اظهارات شاکی پرونده تجاوز جنسی دنی آلوز؛ سرنخی جدید علیه این بازیکن برزیلی به دست آمد. به گزارش خبرگزاری تسنیم وبه نقل از نشریه مارکا؛ سرنخ‌های جدیدی از پرونده اتهام دنی آلوز به تجاوز جنسی کشف شده است که نشان می‌دهد او در بازجویی‌های اولیه‌اش چیزی خلاف واقعیت را به بازپرس پرونده گفته است.

آلوز متهم است که در روز ۳۰ دسامبر سال ۲۰۲۲ در یک کلوب شبانه به یک زن اسپانیایی تجاوز کرده و به همین دلیل از چند روز پیش که دستگیر شد، همچنان در زندان است تا تحقیقات درباره این حادثه کامل شود.

سرنخ جدیدی که نشان می‌دهد آلوز و نه شخصی دیگر تعرض کرده، یکی از خالکوبی‌های او روی بدنش است که قربانی آن را به خاطر سپرده است. طبق گزارش نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا به نقل از منابع قضایی، شهروند اسپانیایی که مورد تجاور واقع شده، به قاضی پرونده گفته است که روی شکم فردی که به او حمله کرد، یک خالکوبی هلالی شکلی وجود داشته است.

زمانی که قاضی از آلوز درباره این موضوع سؤال می‌پرسد، او دو جواب متفاوت می‌دهد. آلوز ابتدا به داشتن این خالکوبی اعتراف می‌کند اما می‌گوید که این زن جوان بوده که به او هنگامی که در توالت بوده، حمله کرده است، البته این ادعای آلوز فوراً توسط قاضی رد می‌شود و او می‌گوید اگر این چنین بوده باشد، پیراهن آلوز مانع از دیده شدن خالکوبی‌اش توسط قربانی می‌شد. بعد از این پاسخ قاضی، بازیکن سابق برزیل روایت متفاوت دیگری از ماجرا را بازگو می‌کند.

این بار آلوز ادعا می‌کند که زمانی که در توالت نشسته بوده، قربانی به سمت او حمله‌ور نشده، بلکه ستاره برزیلی از جای خود بلند می‌شود و این اتفاق باعث رؤیت خالکوبی‌اش توسط قربانی می‌شود. کمی بعد آلوز به برقراری رابطه غیراخلاقی با شهروند اسپانیایی اعتراف اما بر این موضوع تأکید می‌کند که این موضوع کاملاً با رضایت دو طرف بوده و هیچ اجبار و خشونتی در کار نبوده است که البته قربانی این موضوع را تکذیب می‌کند.

تغییر زندان

به دستور قاضی پرونده، محل بازداشت دنی آلوز تا زمان مشخص شدن نتیجه محاکمه‌اش از زندن برایانس یک – جایی که از جمعه در آن حبس بوده – به زندان برایانس ۲ تغییر کرده است. گویا این تصمیم برای حفظ امنیت آلوز اتخاذ شده و در همین راستا یکسری لوازمی که در اختیار او قرار داده شده بود هم تغییر کرده‌اند. به نوشته نشریه موندودپورتیوو، به دستور رئیس زندان، فردی جدید با او هم‌بند شده است تا به بازیکن تیم ملی برزیل برای وفق دادن خودش با شرایط زندان کمک کند. زندان برایانس ۲ جایی است که اکثر زندانیان آن متهمان پرونده‌های تجاوز و تعرض جنسی هستند و از این نظر آلوز چندان با آنها تفاوت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.