دیدارهای روز نخست از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با پیروزی شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید.

دیدارهای روز نخست از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با پیروزی شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در اولین روز پس از کریسمس موسوم به «باکسینگ دی» با برتری خارج از خانه لیورپول و پیروزی خانگی آرسنال به پایان رسید.

در ورزشگاه ویلا پارک، لیورپول موفق شد میزبان خود استون‌ویلا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا پس از نزدیک به ۵۰ روز وقفه، لیگ برتر جزیره را با یک پیروزی قاطع از سر بگیرد. محمد صلاح ۵، فیرجیل فن‌دایک ۳۷ و استفان بایستیچ ۸۱ گل‌های لیورپول را در این بازی به ثمر رساندند و اولی واتکیز نیز در دقیقه ۵۹ تنها گل استون‌ویلا را زد.

در آخرین بازی نیز همین نتیجه رقم خورد و آرسنال در تقابل با رقیب همشهری، تیم وستهام ۳ بر یک پیروز شد. بوکایو ساکا ۵۳، گابریل مارتینلی ۵۸ و ادی انکتیا ۶۹ برای آرسنال گلزنی کردند. این در حالی بود که وستهام گل اول بازی را در دقیقه ۲۷ توسط سعید بن‌رحما از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود.

دیگر اتفاق مهم دیدارهای روز نخست هفته هفدهم لیگ برتر پیروزی قاطع و ۳ بر صفر نیوکاسل در خانه کریستال پالاس بود که تداوم بخش نتایج تحسین‌برانگیز راه‌راه‌پوشان تین‌ساید شد. نیوکاسل با این نتیجه ششمین برد متوالی‌اش و یازدهمین بازی بدون باختش در لیگ برتر را به ثبت رساند و به رده دوم صعود کرد. آخرین باخت نیوکاسل در لیگ برتر نهم شهریور مقابل لیورپول رقم خورد.

نتایج کامل باکسینگ دی به شرح زیر است:

برنتفورد ۲- تاتنهام ۲ ساوتهمپتون یک - برایتون ۳ لسترسیتی صفر - نیوکاسل ۳ کریستال پالاس صفر - فولام ۳ اورتون یک - ولورهمپتون ۲ استون‌ویلا یک - لیورپول ۳ آرسنال ۳ - وستهام یک

با این نتایج در جدول رده‌بندی آرسنال با ۴۰ امتیاز از ۱۵ بازی در صدر قرار دارد، نیوکاسل با ۳۳ امتیاز از ۱۶ بازی در رده دوم است و پس از آنها منچسترسیتی با ۳۲ امتیاز از ۱۴ بازی در جایگاه سوم ایستاده است.

امروز دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در اولین بازی از ساعت ۲۱ چلسی پذیرای بورنموث است و در دومین بازی از ساعت ۲۳:۳۰ منچستریونایتد در اولدترافورد به مصاف ناتینگهام فارست می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.