مسوت اوزیل در حمایت از کریستیانو رونالدو گفت که رسانه ها با بدجلوه دادن رونالدو به دنبال کلیک بیشتر هستند و تاکید کرد که بازیکنی مثل رونالدو نخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بحث درباره رفتارهای کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال همچنان ادامه دارد. نیمکت نشین شدن او در بازی برابر تیم ملی سوئیس در مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حواشی بسیاری را به همراه داشت و حتی بعضی از رسانه‌ها مدعی شدند که او تهدید کرده که اردوی تیم ملی کشورش در قطر را ترک خواهد کرد. هرچند فدراسیون فوتبال پرتغال این موضوع را تکذیب کرد اما انتقادها از این ستاره سابق یونایتد از سوی برخی از فوتبال‌دوستان و کارشناسان ادامه دارد.

مسوت اوزیل که سه سال در رئال با رونالدو هم تیمی بود، در حمایت از فوق ستاره پرتغالی گفت:«من واقعاً متوجه نمی شوم که این منفی گرایی مداوم مطبوعات در مورد کریستیانو از کجا می آید. رسانه ها فقط به دنبال کلیک بیشتر هستند و کارشناسانی که دیگر هیچ کارنامه ای ندارند به دنبال جلب توجه با اسامی بزرگ هستند تا او را بد جلوه دهند. او تازه ۳۸ ساله شده، بنابراین کجای اینکه دیگر سالی ۵۰ گل به ثمر نمی رساند جای تعجب دارد؟»

اوزیل ادامه داد:«هر هوادار فوتبالی باید خوشحال باشد که بازی چنین بازیکنی که ۲۰ سال در بالاترین سطح بوده را تماشا می کند. فکر نمی کنم هیچ کدام از بازیکنان نسل جدید بتوانند دوباره با اعداد و ارقام او برابری کنند. او برای همیشه منحصر به فرد باقی خواهد ماند. همه باید احترام بیشتری برای یکی از بزرگترین ورزشکاران تاریخ قائل باشند.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )