بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ پرنوسان ظاهر شدند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ پرنوسان ظاهر شدند. سبو شهبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه شروع دوباره لیگ برتر فوتبال با برگزاری دربی در هفته دوازدهم همراه خواهد بود، اظهار داشت: تعطیلی لیگ برای هر دو تیم بوده است، اما از یک طرف زمان داشتند که بدن بازیکنان را آماده کنند. دربی در هر وضعیتی شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم بازی قشنگی از آب در بیاید، چون هر دو تیم به اندازه کافی استراحت کرده‌اند.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه استقلال و اینکه مشکلات مالی چقدر می‌تواند روی عملکرد بازیکنان تأثیر منفی بگذارد، تصریح کرد: قطعاً شرایط مالی یک مقدار تأثیر می‌گذارد، اما بازیکنان حرفه‌ای هستند و شرایط تیم را می‌دانند. بازیکنان در دربی برای پیراهن و هواداران بازی می‌کنند و بعید است اجازه دهند بحث مسائل مالی تأثیر منفی بگذارد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره نتایج تیم ملی در جام جهانی قطر گفت: تیم ملی در جام جهانی پرنوسان بود. ایران در بازی اول شش گل از انگلیس خورد و در دیدار دوم نمایش متفاوتی داشت. در دیدار سوم یک نیمه آمریکا سوار بازی بود و نیمه دوم شرایط ایران بهتر شد. در مجموع تیم ملی نتوانست امتیازهای لازم را جمع کند. ارنج، سیستم و ساختار تیمی جالب نبود و تنها در دیدار با ولز انسجام داشتیم. ساختار بازی تیم ملی به غیر از بازی با ولز اصلاً خوب نبود.

شهبازیان خاطرنشان کرد: امیدوارم برنامه درازمدتی برای تیم ملی در نظر بگیرند، چون با این شرایط بعید است فعلاً نتیجه بگیرد. کره جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا پیشرفت کرده‌اند، ولی ما یک ماه مانده به شروع مسابقات یادمان می‌آید که باید بازیکنان دور هم جمع شوند. ما روی این مسئله تمرکز می‌کنیم که تنها لژیونرها می‌توانند کمک کنند در صورتی که باید از بازیکنان جوان استفاده شود. کارلوس کی‌روش تنها یک ماه مانده به شروع مسابقات تیم ملی را تحویل گرفت و مشکلات فقط به او بازنمی‌گردد. شرایط تیم ملی در هفت سالی که او در ایران بود، بهتر بود. ما باید به بازیکنان جوان بها بدهیم و دیدمان تنها روی بزرگسالان نباشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )