داوران دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص و معرفی شدند.

داوران دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص و معرفی شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی داوران دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را منتشر کرد که بر این اساس دیدار تیم‌های انگلیس و فرانسه را ویلتون سامپایو از برزیل در ورزشگاه البیت سوت خواهد زد و برونو بوشیلیا و برونو پیرس، هر دو از برزیل او را در امر قضاوت این دیدار همراهی خواهند کرد.

همچنین قضاوت دیدار تیم‌های مراکش و پرتغال به فاکوندو تلو از آرژانتین سپرده شده است. در این دیدار که در ورزشگاه الثمامه برگزار خواهد شد، اسکیل برایلوفسکی و گابریل چاد، هر دو از آرژانتین به‌عنوان کمک‌های اول و دوم انجام وظیفه خواهند کرد.

داور دیدار تیم‌های هلند و آرژانتین هم آنتونیو متئو لاهوس از اسپانیا خواهد بود و دو هموطنش یعنی پائو سبریان و روبرتو دیاس او را در این دیدار همراهی خواهند کرد، دیداری که در ورزشگاه لوسیل برگزار خواهد شد.

همچنین قضاوت دیدار تیم‌های کرواسی و برزیل هم به مایکل اولیور انگلیسی سپرده شده است و دو هموطنش یعنی استورات بورت و گری بسویک نیز به‌عنوان کمک‌داور در کنار او در این دیدار ایفای نقش خواهند کرد، دیداری که در ورزشگاه اجوکیشین‌سیتی برگزار خواهد شد.

برنامه بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر به شرح زیر است:

جمعه ۱۸ آذر:

کرواسی - برزیل، ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران

هلند - آرژانتین، ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران

شنبه ۱۹ آذر:

مراکش - پرتغال، ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران

انگلیس - فرانسه، ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.