به دنبال ناکامی تیم ملی اسپانیا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اکثریت هواداران این تیم خواهان تغییر در کادر فنی تیم شده‌اند.

به دنبال ناکامی تیم ملی اسپانیا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اکثریت هواداران این تیم خواهان تغییر در کادر فنی تیم شده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی حذف تیم ملی اسپانیا از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با قبول شکست در ضربات پنالتی برابر مراکش و مطرح شدن بحث احتمال برکناری لوئیس انریکه از سرمربیگری ماتادورها، روزنامه مارکا در یک نظرسنجی از هواداران تیم ملی اسپانیا خواسته است که موافقت یا مخالفت خود با ابقای انریکه را اعلام کنند.

در پایان این نظرسنجی که ۲۱۳ هزار و ۴۵۸ نفر در آن شرکت کرده‌اند ۷۷ درصد در پاسخ به این سؤال که آیا انریکه باید به کار خود در تیم ملی اسپانیا ادامه دهد، گزینه «خیر، او در جام جهانی ناکام بوده» را انتخاب کرده‌اند.

در نظرسنجی دیگری مارکا درباره آینده انریکه نظرسنجی کرده که از ۸۷ هزار و ۵۱۹ نفر شرکت کننده، ۴۹ درصد پیش‌بینی کرده‌اند سرمربی سابق بارسلونا یک سال استراحت خواهد کرد و از میادین دور می‌ماند. ۲۳ درصد دیگر تصور می‌کنند که او فصل آینده سرمربی اتلتیکومادرید خواهد شد. ۱۵ درصد پیش‌بینی ماندن مرد اسپانیایی در تیم ملی کشورش و ۱۳ درصد دیگر مربیگری او در منچستریونایتد را پیش‌بینی کرده‌اند.

سومین نظرسنجی مارکا مربوط به کاندیداهای جانشینی انریکه بوده که روبرتو مارتینس سرمربی پیشین تیم ملی بلژیک با کسب ۳۸ درصد آرای ۸۶ هزار و ۸۴۰ شرکت کننده، محبوب‌ترین گزینه بود و پس از او مارسلینو (۳۳ درصد)، رافائل بنیتس (۱۸ درصد) و لوئیس دلافوئنته (۱۱ درصد) گزینه‌های بعدی بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.