هافبک تیم ملی فرانسه به علاقه خود برای بازی در لیگ برتر جزیره اعتراف کرد.

هافبک تیم ملی فرانسه به علاقه خود برای بازی در لیگ برتر جزیره اعتراف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندان بعید نیست که در آینده‌ای نزدیک شایعه جدایی آدرین ربیو از تیم فوتبال یوونتوس محقق شود.

هافبک فرانسوی که این روزها خروس‌ها را در جام جهانی ۲۰۲۲ همراهی می‌کند و همراه با آنها به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته است، پیش از مصاف خروس‌‌ها با انگلیس در دومین مرحله حذفی جام جهانی درباره آینده‌اش صحبت کرد و از علاقه خود برای تغییر لیگ سخن گفت.

رابیو که تنها تا پایان فصل جاری با یوونتوس قرارداد دارد، تابستان امسال می‌توانست به منچستریونایتد ملحق شود اما شیاطین سرخ حاضر به پرداخت دستمزد ۱۰ میلیون یورویی مدنظر بازیکن نشده‌اند.

رابیو گفت: من مقطع کوتاهی از دوران بازی‌ام را در منچسترسیتی سپری کردم و دوران بسیار خوبی هم بود. جو حاکم بر فوتبال انگلیس را دوست دارم، چون متفاوت از فرانسه و ایتالیا است؛ به همین دلیل همیشه گفته‌ام که دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم.

رابیوی ۲۷ ساله در پاسخ به این سؤال که آیا در پایان قراردادش با یوونتوس از این تیم جدا خواهد شد یا قبل از آن، اظهار داشت: نمی‌دانم. فعلاً در انگلیس تیمی که مدنظرم باشد، ندارم. خود لیگ است که برایم جذابیت دارد نه یک تیم خاص، چرا که سبک بازی من بیشتر با آن لیگ همخوانی دارد. در حال حاضر من در یوونتوس دارم مقطعی خوب از حرفه‌ام را سپری می‌کنم. من در این تیم پخته‌ و باتجربه‌تر شده‌ام، البته در مقطعی از دوران حضورم در یوونتوس هم بیش از اندازه مورد انتقاد قرار می‌گرفتم اما ناامید نشدم. الان هم که مورد تمجید و تحسین قرار می‌گیرم، خودم را گم نخواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.