دفاع راست ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس از سوی هواداران این تیم به خیانت در حق بانوی پیر متهم شد.

دفاع راست ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس از سوی هواداران این تیم به خیانت در حق بانوی پیر متهم شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماتیا دشیلیو به دلیل افشای یک گفت‌و‌گوی محرمانه در گروه خصوصی بازیکنان یوونتوس به خیانت به هم‌تیمی‌ها و تیم باشگاهی‌اش متهم شد.

یوونتوس مدتی است که به سندسازی و ارائه گزارش‌های مالی نادرست درباره دخل و خرجش در روزهایی که بحران کرونا گریبان باشگاه را گرفته بود، متهم شده و پرونده‌هایی در محاکم قضایی برای رسیدگی به تخلفات احتمالی این باشگاه به جریان افتاده است. در همین راستا دادستانی مدعی‌العموم شهر تورین تحقیقات را برای پی بردن به صحت و سقم اتهامات نسبت داده شده به بانوی پیر آغاز کرده و برخی از بازیکنان این تیم را هم مورد بازجویی قرار داده است که ماتیا دی‌شیلیو نیز یکی از آنها بوده است.

دی‌شیلیو نیز بیشتر از آنچه که هواداران باشگاه یوونتوس انتظارش را داشته‌اند با مأموران قضایی همکاری کرده؛ به طوری که حتی حاضر شده تصویری از پیام‌های رد و بدل شده میان بازیکنان تیم و در رأس آنها کاپیتان سابق بیانکونری جورجو کیه‌لینی درباره وضعیت اقتصادی باشگاه را به دادستان‌ها نشان دهد که این موضوع خشم هواداران یووه را در پی داشته و سبب شده که او به او القابی مانند «موش» (کنایه از خبرچین) و خائن بدهند.

یکی از موضوع‌‌هایی که در تحقیقات دادستانی تورین در حال بررسی است؛ توافق بازیکنان یوونتوس برای بخشیدن ۴ ماه حقوق‌شان به منظور کمک به باشگاه جهت عبور از بحران کرونا در موج اول شیوع این بیماری در سال ۲۰۲۰ است اما ظاهراً از همان ابتدا آنها مطلع بودند که حقوق‌شان را در نهایت دریافت خواهند کرد. در واقع این موضوع با پیامی که جورجو کیه‌لینی در پیام‌رسان واتساپ برای سایر اعضای تیم ارسال کرده بود، تأیید شده است. این پیام‌ها توسط دو بازیکن به دادستانی تورین نشان داده شده که یکی از آنها مدافع میانی هلندی سابق تیم ماتیس دلیخت (بازیکنی که تابستان به بایرن مونیخ پیوست) و دیگری دی‌شیلیو بوده است. با توجه به اینکه دی‌شیلیو هنوز در یوونتوس بازی می‌کند، همکاری او با دادستان به ضرر یوونتوس، او را از چشم هواداران انداخته است و این موضوع در واکنش‌های اهانت آمیز هواداران به پیام اخیر بازیکن در اینستاگرام برای اعلام بازگشتش به تمرینات کاملاً مشخص بوده است. این اتفاق توجه هواداران سایر باشگاه‌ها را به همراه داشته و آنها از این بازیکن ایتالیایی بابت شهامت و صداقتش قدردانی کرده‌‌اند.

یوونتوس به سبب تخلفاتی که مرتکب شده ممکن است با مجازات‌های سنگینی روبرو شود که جریمه نقدی و کسر امتیاز محتمل‌ترین آنهاست و سقوط به دسته دوم هم البته به میزانی بسیار کمتر محتمل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.