مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که نمی‌توان شرایط تیم ملی را با تیم‌هایی مثل ژاپن و کره جنوبی مقایسه کرد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که نمی‌توان شرایط تیم ملی را با تیم‌هایی مثل ژاپن و کره جنوبی مقایسه کرد. محمد‌رضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: طبیعتاً خیلی‌ها انتظار داشتند تیم ملی به مرحله حذفی صعود کند اما این اتفاق رخ نداد. باید به بازیکنان و کادر فنی خسته‌نباشید بگوییم اما مهم این است که بتوانیم از این شکست‌ها درس بگیریم و درجا نزنیم.وی ادامه داد: ما در بازی با انگلیس اصلاً نمایش خوبی نداشتیم و در بازی با آمریکا هم با وجود اینکه فقط یک امتیاز می‌خواستیم اما پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدیم. تنها عملکرد خوب ما مقابل ولز بود ولی گرفتن سه امتیاز این بازی برای صعود اصلاً کافی نبود.

مهدوی در پاسخ به این پرسش که «چرا تیم‌هایی مثل کره یا ژاپن در جام جهانی موفق‌تر از ایران هستند؟» تأکید کرد: ما نمی‌توانیم کره‌ و ژاپن را با ایران مقایسه کنیم. همه می‌دانند آنها از لحاظ امکانات، ساختار فوتبال و برنامه‌ریزی در بهترین شرایط ممکن هستند و از چند دهه قبل برای چنین روزهایی برنامه‌ریزی کرده‌اند. متأسفانه فوتبال ما ضعف برنامه‌ریزی دارد و طبیعی است که نتوانیم در تورنمنت‌های مختلف نتیجه بگیریم.

مهدوی در ارتباط با اینکه که آیا موافق ماندن کی‌روش در تیم ملی است گفت: این مربی انتظارات را برآورده نکرد ولی این مسائل به تصمیم فدراسیون مربوط می‌شود. امیدوارم فدراسیون بهترین تصمیم ممکن را برای تیم ملی بگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )