جام جهانی قطر - دو ستاره تیم ملی فوتبال مراکش درباره پیروزی برابر اسپانیا و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کردند.

جام جهانی قطر - دو ستاره تیم ملی فوتبال مراکش درباره پیروزی برابر اسپانیا و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یاسین بونو، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال مراکش که بهترین بازیکن بازی با اسپانیا نیز شده بود، گفت: خوشحالی ما با موفقیتی که برای مدت طولانی در اذهان باقی خواهد ماند، وصف‌ناپذیر است. ما به آرزوی بزرگ خود که صعود به یک‌چهارم نهایی جام جهانی برای نخستین بار بود، رسیدیم.

یاسین بونو که با مهار دو ضربه پنالتی اسپانیا جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد در ادامه اظهار داشت: نمایش استثنایی و قهرمانانه‌ای برابر تیمی با بازیکنان درجه یک جهان داشتیم. ما به موفقیت خود ایمان داشتیم و به آن افتخار می‌کنیم. ضربه‌های پنالتی ماهیت خاص خود را دارد و دروازه‌بان برای موفقیت باید تمرکز زیاد و شهود بالایی داشته باشد. من در مهار ضربه‌های پنالتی موفق شدم اما همبازیانم تلاش فوق‌العاده‌ای در طول ۱۲۰ دقیقه بازی برای جلوگیری از پیروزی اسپانیا داشتند.

سوفیان امرابط دیگر بازیکن تیم ملی مراکش نیز گفت: با زور آمپول برای دفاع از پیراهن تیم ملی فوتبال مراکش برابر اسپانیا بازی کردم. نمی‌خواستم همبازیانم را در بازی برابر اسپانیا تنها بگذارم. مصمم بودم با وجود مصدومیت کمرم بازی کنم. برای کمک به کشورم و تیم ملی ترجیح دادم آمپول بزنم. خوشبختانه این کار در نهایت ختم به خیر شد و خدا را شکر صعود کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.