کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

شکست برابر قند کاترین آمل، جریمه ۳۰ درصدی اعضای تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و تعطیلی تمرینات آنها را به دنبال داشت.

شکست برابر قند کاترین آمل، جریمه ۳۰ درصدی اعضای تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و تعطیلی تمرینات آنها را به دنبال داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد حسین عراقی‌زاده قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در گفت‌وگو با پایگاه خبری باشگاه، پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتسال این باشگاه مقابل قند کاترین آمل اظهار داشت: بعد از این شکست و تشکیل جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه، تمرینات تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل و ۳۰ درصد از قرارداد تمام بازیکنان و مربیان تیم فوتسال باشگاه کسر شد.

گیتی‌پسند در چهار هفته گذشته متحمل ۲ شکست و یک تساوی شده بود. این تیم با ۳۳ امتیاز، در جایگاه سوم جدول لیگ برتر فوتسال ایستاده و ۹ امتیاز با تیم صدرنشین مس سونگون فاصله دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.