جام جهانی قطر - کاپیتان باتجربه کرواسی معتقد است که ژاپن در دیدار با شاگردان دالیچ نشان داد که با شایستگی برابر آلمان و اسپانیا پیروز شده است.

جام جهانی قطر - کاپیتان باتجربه کرواسی معتقد است که ژاپن در دیدار با شاگردان دالیچ نشان داد که با شایستگی برابر آلمان و اسپانیا پیروز شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکا مودریچ پس از صعود کرواسی به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برتری مقابل ژاپن در ضربات پنالتی اظهار داشت: از صعود به مرحله بعد بسیار خوشحال هستیم. دیدیم که برتری ژاپن مقابل آلمان و اسپانیا اتفاقی نبود. آنها یک تیم فنی و فیزیکی بودند و کار دشواری داشتیم. کرواسی در بهترین سطح خودش نبود، اما دو یا سه فرصت گلزنی خیلی خوب در نیمه اول ایجاد کردیم که اگر تبدیل به گل می‌شد، شرایط برای ما بهتر جلو می‌رفت.

وی با بیان اینکه کرواسی در نیمه اول بازی درستی ارائه نکرد، تصریح کرد: با شرایط خوبی وارد بازی شدیم اما در پایان نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و گل خوردیم. بین دو نیمه تصمیم گرفتیم که سبک بازی خودمان را تغییر بدهیم و هجومی‌تر بازی کنیم. دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم اما مهمترین نکته این است که اکنون در مرحله یک‌چهارم نهایی هستیم.

کاپیتان کرواسی درباره شباهت دیدار با ژاپن با بازی‌های مراحل حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: من هم به یاد بازی‌های روسیه افتادم و از بازیکنان تشکر می‌کنم؛ به‌ویژه از لیواکوویچ (سنگربان کرواسی) که سه پنالتی را گرفت و نشان داد چه دروازه‌بانی است. از رسیدن به این مرحله خوشحال هستیم و باور دارم که در یک‌چهارم نهایی سطح بهتری نسبت به بازی با ژاپن خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم به بهترین شکل ریکاوری داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.