فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، از رفتار کریستیانو رونالدو در بازی با کره جنوبی راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو در دیدار تیم ملی پرتغال مقابل کره جنوبی در دقیقه ۶۵ تعویض شده و هنگام خروج از میدان با یکی از بازیکنان کره جنوبی دچار درگیری لفظی شد. ابتدا به نظر می رسید رونالدو بابت تعویض زودهنگام عصبانی شده، اما بعدها مشخص شد اصرار بازیکنان حریف به سریع بیرون رفت، این ستاره پرتغالی را ناراحت کرده است. فرناندو سانتوس، سرمربی باتجربه تیم ملی پرتغال، در این رابطه و البته عدم تمایل مردم پرتغال به حضور رونالدو در ترکیب ثابت این تیم صحبت کرده است.

فرناندو سانتوس گفت: "ما اتفاقی که رخ داد را از دو منظر می بینیم. من فقط دیدم که رونالدو با بازیکن کره جنوبی بحث می کند. اما در ادامه اتفاقات را در تلویزیون دیدم و اصلا به آنچه رخ داد علاقه ای نداشتم. اما از آن به بعد این مسائل در در تیم حل می شود. همه بازیکنان متمرکز و برای بازی فردا در دسترس هستند.

احتمال حضور رونالدو در ترکیب اصلی؟ من همیشه در ورزشگاه و در رختکن نام ۱۱ بازیکن را اعلام می کنم و همیشه اینطور بوده است. مسئله برای من تمام شده و همه بازیکنان شانس بازی کردن دارند. تمایل مردم پرتغال به نیمکت نشینی رونالدو؟ متاسفم و نمی‌خواهم به این مسئله اهمیتی بدهم. من اخبار را تماشا نمی‌کنم و مدت کوتاهی فرصت دارم تا تیم را آماده کنم، پس آنقدرها به این مسائل فکر نمی کنم. همیشه تلاش می کنم بهترین ترکیب ممکن را روانه زمین کنم. از زمانی که وارد رختکن تیم ملی پرتغال شدم، تنها فکرم این بود که به کشور و تیم ملی خدمت کنم."

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.