نایب‌ رئیس پیشین فیفا درباره درخشش تیم‌های ملی ژاپن و کره‌جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مطالبی بیان کرد.

نایب‌ رئیس پیشین فیفا درباره درخشش تیم‌های ملی ژاپن و کره‌جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مطالبی بیان کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه MATCH TCV روسیه؛ ویچیسلاو کولوسکوف گفت: عملکرد خوب تیم‌های آسیایی در جام جهانی ۲۰۲۲ و انتقال روسیه به کنفدراسیون این قاره موضوعاتی متفاوت هستند. اگر ژاپن به پلی‌آف صعود کرد به این معناست نیست که باید خود را آماده رفتن به آسیا کنیم. همه اینها مزخرف است.

نایب‌رئیس فیفا در سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۷ میلادی و رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه افزود: خوشحالم که آسیایی‌ها عملکرد خوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ داشتند اما این عجیب نیست. همین کره‌ای‌ها در جام جهانی ۲۰۰۲ که میزبان بودند، چهارم شدند. ژاپنی‌ها بازیکنانی دارند که در بهترین لیگ‌های اروپا بازی می‌کنند. تنها تیمی که احساسات را برانگیخت استرالیا بود.

کولوسکوف در ادامه اظهار داشت: اگر درباره انتقال روسیه به کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کنیم، می‌بینید که در اتحادیه فوتبال اروپا با فرانسه، انگلیس و سایر تیم‌ها مواجه می‌شویم. پس از بازی با این تیم‌ها چه چیزی به خودمان اضافه کردیم؟ آیا قهرمان اروپا یا جام جهانی شدیم؟ تمام صحبت‌های رفتن به آسیا مزخرف است و ارزش تحلیل ندارد. رفتن آسیا بدین معناست که باید سال‌ها خود را دفن کنید. فوتبال معمولی بازی کنید. به نظر می‌رسد هیچ‌کس درک نمی‌کنند آنها بر اساس معیارهای سرزمینی بازی می‌کنند. این بدان معناست که روسیه باید با پاکستان، هند و یمن بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.