رئیس پلیس فتا فراجا کشور گفت: اعضای یک باند شرط‌بندی و قمار که در حوزه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فعالیت می‌کردند، با گردش مالی ۱۰۰ میلیارد تومانی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا کشور گفت: اعضای یک باند شرط‌بندی و قمار که در حوزه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فعالیت می‌کردند، با گردش مالی ۱۰۰ میلیارد تومانی شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار وحید مجید با اعلام این خبر اظهار کرد: با دریافت شکوائیه های متعدد مالباختگان و بررسی‌های فنی پلیس فتا در برخورد با تارنماهای مجرمانه فعال در حوزه سایت‌های شرط بندی و قمار آنلاین به خصوص مسابقات مرتبط با جام جهانی ۲۰۲۲ اعضاء این باند مورد شناسایی قرار گرفتند‌.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد‌: بر اساس اشراف سایبری، پیش‌بینی افزایش فعالیت مجرمانه شرط‌بندی و قمار آنلاین در حوزه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ متصور بود که ضمن ایجاد کارگروه های ویژه عملیاتی در پلیس فتا در این حوزه و رصد جریانات مرتبط و گزارشات هموطنان ، اعضای این باند در یکی از شهرهای شمالی کشور در مخفیگاه خود دستگیر شدند‌.

رئیس پلیس سایبری کشور با اشاره به اینکه متهمان با فعالیت گسترده موجبات کلاهبرداری از فریب‌خوردگان را فراهم کردند و اخلال در نظام کشور به وجود آورده بودند، گفت‌: این افراد در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف کردند و ضمن تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند‌.

وی از مسدود شدن مقادیر زیادی از وجوهات مربوطه به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان خبر داد و با تاکید بر اینکه تمام سود جریانات شرط‌بندی و قمار نصیب ایجاد‌کنندگان سایت‌ها می‌شود، به هموطنان توصیه کرد که به هیچ وجه فریب این جریانات مجرمانه را نخورند تا در دام این افراد کلاهبردار گرفتار نشده و متضرر نشوند‌.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.