سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید این تیم برای جذب کریستیانو رونالدو نه برنامه‌ای داشته و نه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید می‌گوید این تیم برای جذب کریستیانو رونالدو نه برنامه‌ای داشته و نه خواهد داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به اتلتیکومادرید در فصل آینده را رد کرد. نه تنها در طول بازار تابستانی نقل و انتقالات، بلکه همین اواخر شایعه‌ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه سیمئونه و کارفرمایانش نسبت به جذب رونالدو راغب هستند. رونالدو تا پایان فصل با منچستریونایتد قرارداد دارد و بعد از آن خواهد توانست به تیم دلخواهش ملحق شود. در کنار تیم‌های MLS، چین و عربستان سعودی، اتلتیکومادرید هم جزو مقاصد احتمالی این بازیکن ۳۷ ساله نام برده می‌شد و این در حالیست که او به عنوان اسطوره رقیب دیرینه روخی بلانکو شناخته می‌شود.

نشریه مارکا به نقل از سیمئونه نوشته است: شایعات خیلی با آنچه در واقعیت رخ داد فاصله دارد. مردم گاهی اوقات درباره کارهایی که می‌خواهند انجام دهند، صحبت می‌کنند نه الزاماً درباره اتفاقاتی که در دنیای واقعی رخ داده است. رونالدو بدون سمبلی مطلق از رئال مادرید است و نمی‌توانم تصور کنم که او در اتلتیکومادرید بازی کند، همان‌گونه که نمی‌توانستم تصور کنم مارتین پالرمو یا ریکلمه در ریورپلاته بازی کنند یا اورتگا برای بوکاجونیورز توپ بزند. شرایط رونالدو بسیار روشن است.

رونالدو جزو آن دسته از بازیکنانی است که بیشترین ضربه را در طول تاریخ به اتلتیکومادرید زده‌اند. او در ۳۷ بازی‌اش برابر روخی بلانکو ۲۵ گل زده که بالاترین رکورد برای یک بازیکن مقابل یک تیم خاص در رقابت‌های داخلی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.