با تصمیم ولیعهد و حاکم شارجه، هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلباء امارات منحل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه البیان امارات از تصمیم جدید ولیعهد و حاکم شارجه درخصوص هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلباء خبر داد. تیمی که زیر نظر مالک این منطقه اداره می شود.

در این خبر آمده است: شیخ سلطان بن محمد بن سلطان القاسمی، ولیعهد، معاون حاکم شارجه و رئیس شورای اجرایی، در خصوص انحلال هیئت مدیره باشگاه صنفی ورزشی و فرهنگی اتحاد کلباء و تشکیل کمیته موقت تصمیم اداری صادر کرد.

مقرر شده است که از تاریخ صدور این تصمیم، هیئت مدیره باشگاه صنفی فرهنگی ورزشی کلباء منحل شود. کمیته ای موقت برای اداره کلیه امور باشگاه، با در نظر گرفتن اختیارات و صلاحیت های مندرج در قوانین جاری و تا معرفی هیئت مدیره جدید، تشکیل می شود.

ریاست کمیته موقت بر عهده آقای عمر حسین بن حنیفه و اعضای آن، آقایان خالد عبید موسی الکعبی، سعید علی العاجل، عبدالله حسن الدرمکی و علی عبید آل المراشدة خواهد بود.

باید دید این تغییرات، تأثیری در حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت اتحاد کلباء خواهد داشت یا خیر. سرمربی ایرانی با نظر مدیریت باشگاه و اعضای هیئت مدیره به این تیم آمد که اکنون منحل شده است.

اتحاد کلباء در چهار بازی ابتدایی خود در ادنوک لیگ امارات، ۶ امتیاز تصاحب کرده است.

بیشتر بخوانید: نگران گزارشگر معروف نباشید؛ او سالم است! غیبت مدافع مورد علاقه ساپینتو مقابل فولاد ظاهر جدید و متفاوت گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس/عکس

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )