دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید سرانجام برسر انتقال قطعی گریزمان به تیم دوم شهر مادرید به توافق رسیدند.

دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید سرانجام برسر انتقال قطعی گریزمان به تیم دوم شهر مادرید به توافق رسیدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های اسپانیایی اخیراً مدعی شده بودند که باشگاه اتلتیکومادرید برای اینکه در پایان فصل جاری مجبور به قطعی کردن قرارداد آنتوان گریزمان در ازای ۴۰ میلیون یورو نشوند، به دیه‌گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی خود دستور داده‌اند تا از این مهاجم فرانسوی در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکند و کمتر از او بازی بگیرد. در ادامه باشگاه بارسلونا به خاطر این اقدام قصد داشت از اتلتیکومادرید به مراجع قانونی شکایت کند، اما در نهایت این مشکل با مذاکرات بین طرفین حل و فصل شد.

حالا رسانه اسپانیایی «رلوو» اسپانیا گزارش می‌دهد؛ دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید سرانجام برسر کاهش بند خرید آنتوان گریزمان که در قرارداد طرفین موجود است، به توافق رسیده‌اند. بر اساس این گزارش؛ طبق توافق صورت گرفته بین دو باشگاه، اتلتیکو در ازای پرداخت ۲۰ میلیون یورو و ۲ میلیون پاداش‌های در نظر گرفته شده به بارسلونا، قرارداد این مهاجم فرانسوی را قطعی کرد.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا هم گزارش داد؛ گریزمان قرارداد بلندمدتی جدیدی با اتلتیکومادرید امضا کرده و بواسطه آن با کاهش قابل توجه حقوقش موافقت کرده است. حالا انتظار می‌رود که سیمئونه از گریزمان دقایق بیشتری بازی بگیرد، این در حالی است که در بازی‌های اول فصل بیشتر از دقیقه ۶۰ به بعد بازی می‌گرفت تا بند خرید او اجباری نشود.

این مهاجم ۳۱ ساله تابستان ۲۰۲۱ با قرارداد قرضی یک ساله با قابلیت تمدید قرضی قراردادش برای سال دوم از بارسلونا به اتلتیکومادرید پیوست.گریزمان که فصل گذشته در ۳۹ بازی آمار ۸ گل‌زده و ۷ پاس‌گل را از خود در اتلتیکومادرید برجای گذاشت، این فصل در ۱۰ بازی ۳ گل به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.