کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اسطوره فوتبال آرژانتین قصد تمدید قراردادش با پاریس را ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شبکه «TYC» خبر داد باشگاه پاری سن ژرمن تحرکات خود را برای تمدید قرارداد لیونل مسی آغاز کرده است.

اما به نظر می رسد اسطوره فوتبال آرژانتین از دو سال حضورش در پاریس راضی نیست و قصد تمدید قراردادش با فرانسوی ها را ندارد.

مسی به دنبال بازگشت به بارسلونا است تا بار دیگر پیراهن آبی-اناری ها را برتن کند. مسی تابستان گذشته بعد از ۱۷ سال افتخارآفرینی برای بارسلونا مجبور به ترک نیوکمپ شد.

قرارداد مسی با پاریسی ها دوساله بود که در پایان فصل جاری به پایان می رسد. دستمزد مسی در پاریس سالیانه ۵۰ میلیون یورو است.

ابرستاره آرژانتینی پیشنهادات زیادی را دارد ولی تصمیم او بازگشت به بارسلونا است. اختلافات او با امباپه در درگیری این بازیکن با نیمار نیز یکی از دلایل تمایل مسی برای ترک پاریس است.

بیشتر بخوانید:

لبخند رضایت کی‌روش در کنار بزرگ‌ترین حامی‌اش/عکس مهدی طارمی و تلاش برای تکرار حرکت جنجالی/عکس تغییر چهره رونالدو پس از مصدومیت دلخراش/عکس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.