کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، می‌گوید نزدیک شدن به رکورد کریستیانو رونالدو برایش دلگرم کننده است اما می‌داند رسیدن به آن غیرممکن است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بنزما شب گذشته جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را در مراسمی که برای قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان برگزار شده بود، دریافت کرد. این بازیکن فرانسوی نقشی کلیدی در قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان فصل گذشته ایفا کرد و با عملکرد درخشانی که به نمایش گذاشت چهاردهمین جام را برای این باشگاه به ارمغان آورد. او پس از دریافت این جایزه ارزشمند به ESM گفت:«من حالا در ۳۴ سالگی بازیکن بهتری هستم و بهتر بازی می‌کنم. درست است که این بهترین فصل من از نظر فردی بوده است اما یک نکته وجود دارد که تغییر نکرده است، من به زمین می‌روم و به این فکر می‌کنم که برای پیروزی باید چه کار کنم، به تیم فکر می‌کنم، نه به خودم.» این بازیکن با اشاره به اهمیت فتح لیگ قهرمانان فصل گذشته اظهار داشت:«هر چند هر جامی تاریخچه خودش را دارد و متفاوت است اما واضح است که لیگ قهرمانان فصل قبل دشوارترین قهرمانی من در این رقابت‌ها بود و البته شیرین‌ترین آنها هم بود چون ما بارها به بازی‌ها برگشتیم و هرگز تسلیم نشدیم.»

بنزما که حالا جزو سه گلزن برتر تاریخ رئال مادرید است درباره رونالدو که در صدر این فهرست قرار دارد، اضافه کرد:«او بسیار به من کمک کرد. با کریستیانو نقش دیگری داشتم و وقتی او رفت، می‌دانستم که می‌توانم در گلزنی یک قدم رو به جلو داشته باشم اما همچنان فوتبال بازی کنم. از آن زمان رکورد گلزنی‌ام تغییر کرد اما هنوز همان‌طور که دوست دارم بازی می‌کنم. این اعداد یعنی من فاصله چندانی با اسطوره‌های رئال ندارم اما می‌دانم که رسیدن به رکورد رونالدو غیرممکن است.» این مهاجم فرانسوی درباره رویایش در آینده نزدیک گفت:«من بازی می‌کنم چون عاشق فوتبال هستم. هرچند باید بگویم که رویاهایی مانند قهرمانی در جام جهانی و فتح توپ طلا را نیز در سر دارم.»

بیشتر بخوانید:

تصمیم جدید پورتو درباره طارمی؛ مهدی در مسیر ستاره لیورپول اولین تصویر از علی کریمی در امارات/عکس افسردگی شکیرا پس از رابطه جدید پیکه/عکس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.