سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بر لزوم تغییر در این تیم تأکید کرد تا مس شرایط یک مجموعه لیگ برتری را تجربه کند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بر لزوم تغییر در این تیم تأکید کرد تا مس شرایط یک مجموعه لیگ برتری را تجربه کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرزاد حسین‌خانی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس کرمان و پیکان که از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (جمعه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود، اظهار داشت: فردا اولین بازی خانگی خود را در شهر خودمان انجام می‌دهیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما انگیزه‌های خاص خود را دارند. امیدوارم در این مسابقه به اهداف خودمان برسیم و باعث خوشحالی مردم استان کرمان شویم.

وی با اشاره به دوری طولانی‌مدت مس کرمان از لیگ برتر تصریح کرد: تغییر زمان‌بر است. چندین سال شرایط صعود ما به لیگ برتر مهیا نمی‌شد و حالا همه باید دست به دست هم بدهیم. من این مسئولیت را با آگاهی کامل پذیرفتم و باید تغییری در خودمان ایجاد کنیم تا از همه لحاظ، یک مجموعه لیگ برتری شویم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره حاشیه‌های مدیریتی این باشگاه و استعفای مدیرعامل باشگاه مس خاطرنشان کرد: من مسئول فنی باشگاه بوده و فقط در مورد مسائل فنی پاسخگو هستم. ما حاشیه‌ای نمی‌بینیم و تمام فکرمان به زمین چمن معطوف است. اگر حاشیه‌ای وجود دارد، افراد حاضر در بطن این حاشیه باید پاسخگو باشند. ما کارمان را با قدرت ادامه می‌دهیم و هرچه جلو می‌رویم، به هماهنگی تاکتیکی بهتری می‌رسیم.

حسین‌خانی در مورد تقابلش با سیدمجتبی حسینی سرمربی پیشین مس کرمان گفت: او از مربیان جوان و باسابقه لیگ برتر است. کار سختی مقابل حسینی داریم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اولین بازی خانگی خود را با سه امتیاز تمام کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.