کارشناس داوری فوتبال گفت که سرمربی استقلال به‌خاطر رفتارهایش در نیمه اول دیدار با ملوان، باید با کارت قرمز داور مسابقه روبه‌رو می‌شد.

کارشناس داوری فوتبال گفت که سرمربی استقلال به‌خاطر رفتارهایش در نیمه اول دیدار با ملوان، باید با کارت قرمز داور مسابقه روبه‌رو می‌شد. حسین عسگری درباره قضاوت سید رضا مهدوی در دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و استقلال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مهدوی در مجموع قضاوت خوبی داشت. همه گل‌ها در سلامت کامل به ثمر رسید و تصمیم داور در اعلام پنالتی هم درست بود. بازیکن استقلال در دقیقه ۸۲ خطای واضحی مرتکب شد و گلزنی کرد که مهدوی شانس آورد کمک داور مسابقه در اعلام خطا به او کمک کرد.

وی با بیان اینکه اخطارهای داور به بازیکنان درست بود، تصریح کرد: به‌جز پنالتی دقایق پایانی، جدال زیادی در محوطه جریمه دو تیم ندیدیم و این یک موهبت برای هر داور است.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درخصوص حاشیه‌های ریکاردو ساپینتو در نیمه نخست و لگد او به برانکارد اظهار داشت: این یک اشکال بود و ضعف داور چهارم محسوب می‌شد. داور چهارم حتماً باید این اتفاق را به مهدوی می‌گفت و داور باید ساپینتو را اخراج می‌کرد. شوت به وسایل کنار زمین مانند برانکارد، رفتاری زننده و غیرورزشی محسوب می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.