دو تیم شکست خورده هفته اول رقابتهای لیگ برتر با اشتهای فراوان به پیروزی در هفته دوم به مصاف هم خواهند رفت اما مربی فصل گذشته پرسپولیس در اندیشه متوقف کردن صدرنشین هفته اول لیگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم رقابتهای لیگ برتر روز پنجشنبه با انجام ۳ بازی آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی ملوان از استقلال پذیرایی می‌کند. در دو دیدار دیگر مس رفسنجان میزبان گل گهر و سپاهان میزبان نساجی است.

ملوان - استقلال

استقلال و ملوان در حالی در هفته دوم به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم کارشان را در فصل جدید با شکست آغاز کرده‌اند و نیاز به پیروزی را به شدت احساس می‌کنند.

استقلال مدافع عنوان قهرمانی با ساپینتو در ورزشگاه آزادی شکست تلخی را مقابل سپاهان تجربه کرد تا آنها ناچار باشند برای از بین بردن اثرات آن شکست تنها به پیروزی در انزلی فکر کنند.

ملوان هم پس از بازگشت به لیگ برتر در اولین دیدار خود متحمل شکست شد و حالا آنها نخستین میزبانی شان در لیگ برتر بعد از سال‌های زیاد را تجربه می‌کنند و بدیهی است که هواداران این تیم انتظاری جز پیروزی در این بازی دشوار ندارند.

ساپینتو خوشحال است که در فاصله هفته‌های اول و دوم چهار ستاره به تیمش اضافه شد و حالا او می‌تواند با ابزار مهم‌تری برای کسب ۳ امتیاز در انزلی به میدان برود. هیچیک از دو تیم در بازی نخست شان موفق به گلزنی نشده‌اند و در صورت رد و بدل شدن گل در این دیدار، استقلال و ملوان نخستین گل‌های این فصل شان را ثبت می‌کنند.

مس رفسنجان - گل گهر

دربی تیم‌های مس استان کرمان در هفته دوم می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد. گل گهر فصل را با پیروزی خانگی آغاز کرد و مس رفسنجان که از تیم‌های خوب فصل گذشته بود با یک امتیاز اندوخته از تساوی خارج از خانه در هفته اول به این میدان می‌رود.

مس رفسنجان و گل گهر از جمله تیم‌هایی هستند که ثبات نسبی خوبی دارند و از ابتدای فصل گذشته تاکنون مربیان خود را در اختیار دارند. هر دو تیم هم استانی و از تیم‌های صنعتی هستند و مدیران مجموعه‌های آنها توانسته‌اند بستر مناسبی را برای نتیجه‌گیری فراهم آورند.

زردها به دنبال دومین سه امتیاز

سپاهان شروعی طوفانی و امیدوار کننده در لیگ داشت تا اولین صدرنشین فصل جدید باشد. آنها که ۳ امتیاز مهم را در هفته اول از مدافع عنوان قهرمانی خارج از خانه گرفتند، حالا این فرصت را دارند تا پیروزی در اولین بازی خانگی فصل شان موقعیت خود را در تثبیت کرده و از همان ابتدای لیگ چهره یک مدعی جدی را به خود بگیرند.

هر دو تیم نسبت به فصل گذشته با تغییر در کادر فنی مواجه شده‌اند. نساجی در این فصل حمید مطهری را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد که وی علیرغم تجارب نسبتاً زیادی که در مربیگری دارد، اولین سرمربیگری را در لیگ برتر تجربه می‌کند. سپاهان هم در این فصل از ژوزه مورایس استفاده می‌کند که شاید بتوان او را سرشناس‌ترین مربی فعلی شاغل در فوتبال ایران دانست.

برنامه بازی‌های هفته دوم لیگ برتر به شرح زیر است؛

پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

* ملوان بندرانزلی و استقلال

ساعت: ۱۹

داوران: سیدرضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی، مهدی اجاقی ناظر: علیرضا یزدانی

*مس رفسنجان و گل گهر سیرجان

ساعت: ۲۰:۳۰

داوران: عباس راکی، محمدعلی پورمتقی، رحیم حاجیلو، محمدعلی صلاحی ناظر: سعید بطحائی

* سپاهان و نساجی مازندران

ساعت: ۲۱

داوران: محمدحسین ترابیان، حسن انتظاری، فرهاد فرهادپور، حسین زمانی ناظر: یدالله جهانبازی

جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

* تراکتور و ذوب آهن

ساعت: ۱۸:۳۰

داوران: یاسر همرنگ، محسن سلطانی، مهدی سیفی، شبیر بهروزی ناظر: رضا سخندان

* مس کرمان و پیکان تهران

ساعت: ۱۹

داوران: ایمان کهیش، محمد هاشمی نسب، محسن بابایی، امید جمشیدی ناظر: نادر جعفری

* هوادار تهران و نفت مسجد سلیمانی

ساعت: ۱۹:۳۰

داوران: سعاد وفاپیشه، ایوب غلام زاده، سید یعقوب حجتی، ناصر جنگی ناظر: حسین نجاتی

* صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک

ساعت: ۲۰:۳۰

داوران: احمد محمدی، مهدی شفیعی، بهزاد پناهی، یعقوب آشوری ناظر: محسن قهرمانی

* پرسپولیس و فولاد خوزستان

ساعت: ۲۰:۳۰

داوران: پیام حیدری، سعید قاسمی، حسین مرادی، فرزاد منصوری ناظر: رحیم رحیمی مقدم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.