یک رسانه معتبر فرانسوی مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بازیکنان مازاد خود را که در فهرست فروش این باشگاه قرار دارند را برای ترک این تیم تحت فشار قرار داده است.

یک رسانه معتبر فرانسوی مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بازیکنان مازاد خود را که در فهرست فروش این باشگاه قرار دارند را برای ترک این تیم تحت فشار قرار داده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اکیپ فرانسه در خبری مدعی شد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای خلاص شدن از دست ۵ بازیکن مازاد خود که هنوز تیم پیدا نکرده‌اند، آنها را تهدید به فرستادن به تیم دخیره‌های باشگاه در دسته پنجم فوتبال باشگاهی فرانسه کرده است.

طبق ادعای اکیپ پنج بازیکن مازاد PSG که باشگاه آنها را برای ترک این تیم تحت فشار قرار داده است شامل آندر هررا، لاوین کورزاوا، یولیان دراکسلر، رافینیا، تیلو کرر، ادریسا گویه و مائورو ایکاردی می‌شود.

در همین حال دو بازیکن جوان تیم، ادوارد میشو و اریک جونیور ابیمبه هم نفرات دیگری هستند که کریستوف گالتیه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن آنها را نمی‌خواهد. این خبر توسط نشریه پاریزین هم تأیید شده و این رسانه از این بازیکنان به عنوان نفرات لیست ناخواسته باشگاه یاد کرده است.

پاری‌سن‌ژرمن تا پایان ماه آگوست فرصت دارد تا ازدست بازیکنان مازادش خلاص شود. در غیراینصورت متحمل هزینه‌ای قابل توجه برای حقوق آنها خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.