کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها خریدهای خوبی در این فصل انجام داده اند، گفت: استقلال با جذب بازیکنان مورد نیاز نقاط ضعفش را برطرف کرده است.

داود حقی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار استقلال و سپاهان که روز ۲۱ مرداد در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: سپاهان و استقلال همیشه بازی‌هایشان برای علاقه مندان به فوتبال جذاب بوده البته به قید قرعه این بار آنها مجبورند هفته اول به مصاف یکدیگر بروند و شاید آن حساسیت‌هایی که فصل گذشته شاهد بودیم در این دیدار وجود نداشته باشد. شاید اگر این دیدار چند هفته دیرتر برگزار می‌شد جذابیت بیشتری پیدا می‌کرد اما در هر صورت جدال این دو تیم برای علاقه مندان فوتبال جذاب خواهد بود.

حقی تاکید کرد: باید منتظر تفکرات دو مربی پرتغالی باشیم که باید شناخت خوبی از هم داشته باشند. باید ببینیم این دو مربی چگونه بازیکنان را به زمین می‌فرستند و چه تاکتیک‌هایی برای موفقیت در این دیدار دارند.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: هر دو تیم به دنبال این هستند با برد کارشان را آغاز کنند چرا که سه امتیاز دیدار اول می‌تواند تأثیر بسزایی از لحاظ روحی برای دیدارهای بعدی داشته باشد بنابراین هر دو تیم تلاش می‌کنند تا برنده از زمین خارج شوند.

حقی در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می‌تواند در جام جهانی موفق باشد یا خیر گفت: متأسفانه در شرایطی که به جام جهانی نزدیک می‌شویم مشکلات زیادی برای فوتبال ملی ما به وجود آمد، کنار گذاشتن اسکوچیچ، برگشتن او، قبول نکردن هدایت تیم ملی از سوی برخی مربیان ایرانی، نبود رئیس فدراسیون فوتبال همه باعث شده تا نگرانی‌های زیادی به وجود بیاید. ما تنها یک زمان باقی مانده تا شروع جام جهانی برای بازی دوستانه داریم و باید از این فیفا دی به بهترین نحو استفاده کنیم. در حالی که همه تیم‌های حاضر در جام جهانی در حال برنامه ریزی برای موفقیت در این تورنمنت بزرگ هستند ما هنوز باید منتظر بمانیم تا رئیس فدراسیون فوتبال شهریور ماه انتخاب شود. همه ایرانی‌ها دوست دارند تیم ملی شأن در جام جهانی موفق باشد اما با این شرایطی که داریم نمی‌توانیم انتظار معجزه از تیم ملی داشته باشیم.

حقی در پایان و در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: یکی از پست‌های حساس در ورزش ما ریاست فدراسیون فوتبال است این پست به مردی نیاز دارد که تجربه کافی داشته باشد، فوتبال را بشناسد، درد این ورزش را به خوبی درک کند و تمام تلاشش را انجام دهد تا فوتبالی موفق داشته باشیم ضمن اینکه اگر هر فردی رئیس فدراسیون شد باید از نیروهایی استفاده کند که هم تجربه داشته باشند و هم دلسوز باشند و باید امیدوار باشیم که با انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال شاهد رشد و اعتلای بیشتری در این ورزش پرطرفدار باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.