انتقال هافبک صرب تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت به راه راه‌پوشان تورین، به صورت رسمی به ثبت رسید.

انتقال هافبک صرب تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت به راه راه‌پوشان تورین، به صورت رسمی به ثبت رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای از نهایی شدن خرید فیلیپ کوستیچ هافبک صرب اینتراخت فرانکفورت پس از موفقیت این بازیکن در انجام تست پزشکی خبر داد.

بانوی پیر رقم خرید بازیکن ۲۹ ساله را اعلام نکرده اما طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی، انتقال این بازیکن به تورین برای بیانکونری ۱۷ میلیون یورو هزینه داشته است.

کوستیچ در حالی به یوونتوس پیوست که باشگاه وستهام نیز تلاش داشت این بازیکن را به خدمت بگیرد و حتی حاضر بود پیشنهادی بالاتر نیز ارائه کند. کوستیچ به دلیل سفرش به تورین برای شرکت در تست پزشکی یوونتوس بازی چهارشنبه شب اینتراخت فرانکفورت برابر رئال مادرید در سوپرجام اروپا را از دست داد.

او فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی فرانکفورتی‌ها در فتح لیگ اروپا بود و در ۴۳ بازی رسمی‌اش برای این تیم در تمامی رقابت‌ها ۷ گل زد و ۱۵ پاس گل داد.

در همین حال باشگاه یوونتوس با انتقال قرضی مدافع کناری خود لوکا پلگرینی در جهت معکوس به اینتراخت موافقت کرد و انتظار می‌رود که این بازیکن ظرف امروز و فردا در تست پزشکی باشگاه آلمانی شرکت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.