محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد، دلیل سازمان لیگ برای برگزاری بدون تماشاگر مسابقات قانع‌کننده نیست.

محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد، دلیل سازمان لیگ برای برگزاری بدون تماشاگر مسابقات قانع‌کننده نیست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: بعد از اینکه تیم در لیگ ماندنی شد سعی کردیم کارمان را زود شروع کنیم. تغییرات زیادی داشتیم و با توجه به اینکه نگرش‌مان به نسبت همکاران قبلی مقداری تفاوت داشت، نیاز بود تغییرات غیرمتعارفی را داشته باشیم و خداراشکر با کمک آقای یزدی و مدیران باشگاه تیم خوبی را با بضاعتی که داریم، بستیم. بچه‌هایی که جذب کردیم می‌توانستند شرایط بهتری را از لحاظ مالی در دیگر تیم‌ها داشته باشند، ولی برای اهداف‌شان نفت را انتخاب کردند.

وی اشاره کرد: بازیکنان ما با حداقل‌ها قرارداد بستند و امیدوارم بتوانند در انتهای فصل به اهداف‌شان برسند. نگرانی که وجود دارد، بازی‌های تدارکاتی کم است که باید بیشتر بازی می‌کردیم. با این وجود کارهای آماده‌سازی و بدنی خوبی انجام دادیم و تیم‌مان با ۶۵ تا ۷۰ درصد آمادگی در مسابقات حاضر می‌شود. امسال امیدواریم به گونه‌ای عمل کنیم که دغدغه‌های سال گذشته را نداشته باشیم. به لحاظ شرایط‌مان در جدول و نوع فوتبال‌مان و نتایجی که می‌گیریم باید بهتر عمل کنیم.

مهاجری اضافه کرد: فوتبال یک پازل است و یک قسمت از آن برای مربی است. امیدوارم مسئولان حمایت‌شان را ادامه دهند تا مشکلات حل شود. پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه اولین مشکل بود که خدا را شکر امروز با تلاش مدیرعامل ختم به خیر شد. امیدوارم وقتی از اینجا رفتیم یک یادگار خوب از خود گذاشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان ابراز داشت: در کنار بازیکنان باتجربه سعی کردیم با بازیکنان جوان قراردادهای دو تا سه ساله امضا کنیم تا رضایت هواداران را جلب کنیم.

وی درباره برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر، عنوان کرد: تماشاگر رکن اصلی فوتبال است، به ویژه برای ماکه نیاز شدیدی به این حمایت داریم. فکر نمی‌کنم دلیلی که سازمان لیگ اعلام کرده، دلیل قانع‌کننده‌ای باشد و فکر می‌کنم باید صادقانه‌تر صحبت کنیم تا اگر مشکلی است همه برای رفع آن مشکل کمک کنیم. اینکه بیایید ۲۴ ساعت قبل از بازی اعلام کنید، ما که میزبان هستیم، ضرر می‌کنیم. اگر هفته بعد با تماشاگر برگزار شود، ظلمی به تیم‌های میزبان هفته نخست وارد می‌شود. این شرایط کار را سخت می‌کند. امیدوارم تصمیمات طوری باشد که اگر ظلمی است، برای جمع باشد نه اینکه یک گروه سود ببرند و گروهی دیگر ضرر کنند. بعید می‌دانم مشکل فقط گیت‌ها باشد.

وی درباره بازی فردای تیمش مقابل مس کرمان یادآور شد: با تیمی بازی داریم که در فوتبال ایران شناخته شده است. درست است که این تیم امسال به لیگ برگشته، ولی این استان (کرمان) ظرفیت و پتانسیل خوبی با حضور سه تیم لیگ برتری دارد. کادر فنی خوبی در این تیم حضور دارد و ما هم همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه لازم را در نخستین گام کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.