هافبک فرانسوی رئال مادرید به کسب اولین جامش با این تیم واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد بتواند با تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشد.

هافبک فرانسوی رئال مادرید به کسب اولین جامش با این تیم واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد بتواند با تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشته باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اورلین چوامنی که در این تابستان با امضای قراردادی ۶ ساله از موناکو به رئال مادرید پیوست، پس از کسب اولین جامش با این تیم با برتری ۲ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) کهکشانی‌ها مقابل اینتراخت فرانکفورت در سوپرجام اروپا گفت: این اتفاق زیبایی است، این رئال مادرید است، بهترین باشگاه جهان. خیلی خوشحالم که اولین جامم را با این باشگاه کسب کردم.

هافبک فرانسوی کهکشانی‌ها در ادامه اظهار داشت: می‌توانستم با رفتن به باشگاهی دیگری راه آسانی را برای ادامه دوران حرفه‌ای‌ام انتخاب کنم، اما وقتی رئال مادرید جلو می‌آید، «نه» گفتن به پیشنهاد آنها سخت است. حالا این به من بستگی دارد که تلاش کنم تا دقایقی برای بازی کردن نصیبم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من آرامش خاطر دارم و از ویژگی‌هایم آگاهم و امیدوارم بتوانم هر چه بیشتر بازی کنم تا با تیم ملی فرانسه به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بروم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.