سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از آغاز فصل جدید برای تیمش با کسب یک قهرمانی دیگر ابراز خرسندی کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از آغاز فصل جدید برای تیمش با کسب یک قهرمانی دیگر ابراز خرسندی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر اینتراخت فرانکفورت در سوپرجام اروپا با خبرنگاران صحبت کرد.

او در پاسخ به این سؤال که این قهرمانی چه طعمی دارد، اظهار داشت: خیلی خوب. بازی آسانی نبود به خصوص ابتدایش چون حریف خیلی بسته بازی می‌کرد. مجبور شدیم ریتم کلی بازی‌مان را بالا ببریم اما بعد از گل همه چیز بهتر شد. همیشه شروع فصل سخت است.

کارلتو افزود: این قهرمانی و جو خوبی که در نتیجه آن در تیم به وجود می‌آید به ما برای کسب نتایج خوب بعدی کمک و برای داشتن شروعی قوی در سایر رقابت‌ها انگیزه بیشتری می‌‌دهد.

گل دوم رئال مادرید توسط کریم بنزما کاپیتان کهکشانی‌‌ها به ثمر رسید و به این ترتیب او برای اولین بار به عنوان کاپیتان جام قهرمانی را بالای سر برد.

آنچلوتی درباره عملکرد ستاره فرانسوی تیمش هم گفت: او برای تیم ما واقعاً مهم است. او یک رهبر است. اینکه ما اینجا در این بازی هستیم تا حد زیادی به خاطر شایستگی‌های اوست که فصل گذشته گل‌های زیادی برای ما به ثمر رساند. او فصل گذشته را با گلزنی به ثمر رساند و حالا برای توپ طلا خیز برداشته است. به نظر من هیچ کسی درباره شایستگی او برای بردن توپ طلا تردید ندارد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان درباره تأثیر بازیکنان تعویضی تیمش بر روند بازی هم گفت: تعویض‌ها را برای به پایان رساندن بازی انجام دادم نه چیز دیگر. با این حال آنهایی که امروز فرصت بازی به دست نیاورند در ادامه فصل بازی خواهند کرد. برای بازی دوشنبه هم این اتفاق خواهد افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.