کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی خودش را برای ۵ سال دیگر به قهرمان لیگ برتر انگلیس متعهد کرد.

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی خودش را برای ۵ سال دیگر به قهرمان لیگ برتر انگلیس متعهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچسترسیتی قرارداد رودری را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد و به این ترتیب این بازیکن اسپانیایی خودش را برای ۵ سال دیگر به آبی‌پوشان شهر منچستر متعهد کرد.

رودروی در حالی قراردادی جدید با تیم تحت هدایت پپ گواردیولا امضا کرده است که تا سال ۲۰۲۴ با این تیم قرارداد داشت.

او از زمان انتقالش از اتلتیکومادرید به سیتی در سال ۲۰۱۹، به یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم انگلیسی تبدیل شد. رودری تا الان ۱۵۱ بازی برای سیتی انجام داده و با این تیم دو بار قهرمان لیگ برتر انگلیس، دو بار قهرمان جام اتحادیه و یک بار قهرمان قهرمان جام خیریه شده است.

رودری گفت: آمدن به سیتی در سال ۲۰۱۹ بهترین تصمیمی بود که من در دوران بازیگری‌ام گرفتم. من ثانیه به ثانیه حضورم در این تیم را دوست داشتم. رفتار هواداران هم با من عالی بوده است و همیشه حمایت کامل آنها را احساس کرده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.