فدراسیون فوتبال ایران برای انجام دو بازی تدارکاتی در فیفادی پیش رو، به دنبال گرفتن یک میلیون یورو کمک دولتی است!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تنها یک فیفادی دیگر در شهریورماه پیش رو دارد و باید نهایت استفاده را از این فرصت ببرد.

در حالی که رسانه‌های اروگوئه مدعی شده‌اند تیم ملی این کشور ۱ مهرماه در کشور اتریش به مصاف تیم ملی ایران می‌رود، هنوز این موضوع واکنشی از سوی فدراسیون کشورمان نداشته است.

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز جمعه به گفتن مسائل کلی درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی اکتفا کرد و از نام بردن حریفان خودداری کرد.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است ایران با شیلی و اکوادور دیدار کند؟ تاکید کرد: اجازه بدهید. به محض اینکه نهایی بشود اعلام می‌کنیم. در مراحل آخر هستیم و به زودی اعلام می‌شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: دنبال منابع مالی هستیم تا هزینه‌ها را تامین کنیم. تیم‌های بزرگ برای انجام بازی، خواهان مبالغی هستند. برای این دوره کمک‌های دولتی را می‌خواهیم. اگر بتوانیم اسپانسر هم بگیریم استفاده می‌کنیم.

کامرانی فر گفت: بیش از ۱ میلیون یورو برای فیفادی بعدی و دو بازی بزرگ نیاز داریم. نزدیک به ۷۰۰ هزار صرف درخواست دو تیمی است که می‌خواهیم با آنها بازی کنیم. ضمن اینکه هرکجا بازی برگزار بشود، ما میزبان هستیم و هزینه‌ها با ما است. برنامه ریزی انجام شده است و حتی سه جا را پیش بینی کرده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.