دو بازیکنی که دو سال پیش میان تیم‌های بارسلونا و یوونتوس رد و بدل شدند، ممکن است در جهت معکوس به تیم‌های سابق خود برگردند.

دو بازیکنی که دو سال پیش میان تیم‌های بارسلونا و یوونتوس رد و بدل شدند، ممکن است در جهت معکوس به تیم‌های سابق خود برگردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ در تابستان سال ۲۰۲۰ که طی آن هافبک برزیلی بارسلونا راهی یوونتوس شد و هافبک بوسنیایی یووه به بارسا پیوست، بدون شک یکی از بدترین داد‌و‌ستدهای تاریخ دو باشگاه بوده است. در حالی که پیانیچ پس از سپری کردن یک فصل همراه با نیمکت‌نشینی در بارسلونا به‌صورت قرضی راهی بشیکتاش ترکیه شد، آرتور ملو هم در یوونتوس بازیکنی نیمکت‌نشین شد که نتوانست روزهای اوجش در بارسا را تکرار کند. اگرچه مدیران و هواداران دو تیم خیلی زود متوجه اشتباه بودن این معاوضه شدند، اما دیگر کار از کار گذشته بود. حتی یک سال پس از این جابه‌جایی شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت این دو بازیکن به تیم‌های قبلی‌شان مطرح شد که البته در نهایت به جایی نرسید.

اکنون همان شایعه دوباره شنیده می‌شود، شایعه‌ای حاکی از پیشنهاد شدن آرتور ملو از سوی یوونتوس به بارسایی‌هاست با احتمال بازگشت میرالم پیانیچ به یوونتوس.

در حالی که یوونتوس با ارزشی حدود ۶۰ میلیون یورو به بارسلونا فروخته شد، آرتور ملو در ازای ۸۲ میلیون یورو به تورین رفت و به این ترتیب یوونتوس علاوه بر پیانیچ نزدیک به ۱۶ میلیون یورو هم به کاتالان‌ها داد تا یک نیمکت‌نشین به نیمکت‌نشینان قبلی‌اش اضافه کند.

طبق گزارش سایت توتومرکاتووب ایتالیا به نقل از رشاد رحمان خبرنگار اسپانیایی، یوونتوسی‌ها به بارسلونا پیشنهاد داده‌اند که آرتور را پس بگیرد و بارسلونا هم ممکن است برای کم کردن هزینه خرید مجدد بازیکن برزیلی، پیانیچ را به یووه برگرداند. این جابه‌جایی ممکن است مورد استقبال ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بیانکونری نیز قرار بگیرد، چرا که او همواره اعتماد خاصی به این بازیکن بوسنیایی داشته است. در طرف مقابل ژاوی هم ممکن است به این جابه‌جایی چراغ سبز نشان دهد، چرا که او نیز یکی از افرادی بوده است که سبک بازی آرتورو را در گذشته تحسین کرده‌اند.

آرتور ملو تا سال ۲۰۲۵ با یوونتوس قرارداد دارد. این در حالی است که دو سال دیگر به پایان قرارداد پیانیچ با بارسلونا باقی مانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.