باشگاه چلسی به فعالیت خود در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری سرعت بخشیده است.

باشگاه چلسی به فعالیت خود در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری سرعت بخشیده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه چلسی در اقدامی غافلگیرکننده و با کنار زدن باشگاه آرسنال با باشگاه لیدزیونایتد بر سر انتقال رافینیا به توافق کامل رسید. لیدزیونایتد پیشنهاد ۶۵ میلیون پوندی چلسی که شامل پاداش‌های در نظر گرفته شده هم می‌شود را پذیرفته و به این ترتیب این بال برزیلی که مورد توجه دو باشگاه بارسلونا و آرسنال هم بود در یک قدمی پوشیدن پیراهن چلسی است.

تاد بولی مالک مشترک باشگاه چلسی که خود وظیفه مذاکره مستقیم با بازیکنان مدنظر توماس توخل را برعهده دارد، در حال مذاکره با مدیر برنامه‌های رافینیا برای رسیدن به توافق شخصی با این بازیکن و تکمیل فرایند این انتقال است. رافینیای ۲۵ ساله فصل اخیر ۱۱ گل برای لیدزیونایتد در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند.

باشگاه چلسی در سوی دیگر در تلاش برای به خدمت گرفتن کالیدو کولیبالی مدافع سنگالی تیم فوتبال ناپولی است و به این منظور با یوونتوس رقابت می‌کند. باشگاه ناپولی روی این مدافع ۳۰ ساله ۴۰ میلیون یورو قیمت گذاشته‌ است، بازیکنی که تنها یک سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش باقی مانده است.

چلسی در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال جذب یک مدافع دیگر هم هست و از آنجایی که قیمت یوونتوس برای فروش ماتیس دلیخت بالاست، مدیران این باشگاه نظرشان معطوف به جذب ناتان آکه از منچسترسیتی شده‌ است، مدافعی که در صدر لیست خریدهای تابستانی توماس توخل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.