هافبک ایتالیایی سابق تیم فوتبال ناپولی به صورت رسمی راهی MLS و پردرآمدترین بازیکن این لیگ شد.

هافبک ایتالیایی سابق تیم فوتبال ناپولی به صورت رسمی راهی MLS و پردرآمدترین بازیکن این لیگ شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لورنزو اینسینیه هافبک پیشین تیم فوتبال ناپولی امروز (سه‌شنبه) به صورت رسمی قرارداد خود با تیم جدیدش تورنتو اف‌سی کانادا را امضا کرد تا از این پس دوران بازیگری‌اش را در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) ادامه دهد.

MLS در تابستان امسال، در حوزه نقل و انتقالات بازیکن از فوتبال اروپا روزهای پرمشغله‌ای داشته و در این مدت هم از بازیکنانی بزرگ از جمله گرت بیل که به لس‌آنجلس گلسی پیوست، استقبال کرده است. اکنون نیز اینسینیه ۳۱ ساله پس از ۱۰ فصل حضور در ناپولی، به این لیگ وارد شده است.

اینسینیه که به عنوان بازیکن آزاد به تورنتو اف‌سی می‌پیوندد، به موجب قرارداد ۴ ساله‌اش با این تیم، سالانه ۱۵ میلیون دلار حقوق می‌گیرد که او را در صدر فهرست پردرآمدترین بازیکنان لیگ آمریکا قرار می‌دهد. صدرنشین قبلی این فهرست، ژردان شکیری از تیم شیکاگو فایر بود که سالانه ۸.۱۵ میلیون دلار حقوق می‌گیرد.

هافبک تیم ملی ایتالیا با اشاره به حقوق بالایش، در پاسخ به این سؤال که آیا این حقوق نجومی باعث نخواهد شد که او تحت فشار قرار بگیرد، اظهار داشت: من ۱۰ سال در ناپولی و تیم ملی ایتالیا بازی کرده‌ام و قهرمان یوور شده‌ام. پس هیچ مشکلی برای تحمل فشار ندارم و می‌خواهم با بازی‌‌ام حرفم را در زمین مسابقه بزنم. آمدن من به تورنتو با هدف پول نبود بلکه هدفم پیدا کردن یک زندگی جدید برای خانواده و فرزندانم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.