یک نشریه ایتالیایی ادعا کرده است که مدیربرنامه‌های رونالدو او را به تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو پیشنهاد داده است.

یک نشریه ایتالیایی ادعا کرده است که مدیربرنامه‌های رونالدو او را به تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو پیشنهاد داده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انتشار شایعاتی درباره پیشنهاد شدن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، بایرن مونیخ و چلسی، اکنون نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا مدعی شده که ژزژ مندز مدیر برنامه ستاره پرتغالی او را باشگاه رم هم پیشنهاد داده است.

گاتزتا با اشاره به دلایل ستاره ۳۷ ساله برای ترک منچستریوناید به خاطر عدم اطمینان او از موفقیت اریک تن هاخ سرکربی جدید شیاطین سرخ، نوشته است که مندز در ادامه تلاش‌هایش برای پیدا کردن یک تیم جدید برای رونالدو، او را به رم هم پیشنهاد داده است. نشریه ایتالیایی همچنین حضور مورینیو در رم - کسی که در رئال مادرید هم رونالدو را تمرین داد - به عنوان دلیلی برای افزایش شانس انتقال کاپیتان تیم ملی پرتغال به جالوروسی یاد کرده و نوشته مشخص نیست که اگر این سه مرد پرتغالی با هم بر سر یک میز بنشینند، چه اتفاقی خواهد افتاد.

گاتزتا در حالی مدعی پیشنهاد مندز به رمی‌ها شده است که پرداخت هزینه‌های مربوط به انتقال این بازیکن و همینطور پرداخت حقوقش برای تیم پایتخت ایتالیا غیرممکن به نظر می‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.